• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Services Marketing Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Services Marketing Management

ISBN-13: 9781138138735 / Angielski / Twarda / 2015 / 280 str.

Peter Mudie;Angela Pirrie;¬Abar
Services Marketing Management Peter Mudie Angela Pirrie  9781138138735 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Services Marketing Management

ISBN-13: 9781138138735 / Angielski / Twarda / 2015 / 280 str.

Peter Mudie;Angela Pirrie;¬Abar
cena 801,54
(netto: 763,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Services Marketing Management builds on the success of the previous editions, formally entitled 'The Management and Marketing of Services', to provide an easily digestible approach to the service industry with a specific focus on the management and marketing elements.This new edition has been thoroughly revamped to include pedagogical features such as exercises and mini cases throughout the text to consolidate learning and make it more student friendly. New content has been incorporated to bring the subject matter thoroughly up to date, for example featuring more on the Internet, the inclusion of material on call centres in respect of service delivery and service encounter; additional material on customer relationship management (CRM); consideration of frontline employees and internal marketing; and a discussion of revenue management issues in managing demand and capacity.Particularly suitable for students on marketing, business and hospitality courses who require a good grounding in the principles of services marketing, the practical implications are shown clearly and effectively demonstrate how the principles are applied in the real world.A web based lecturer resource accompanies the text.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Mikroekonomia
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138138735
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
280
Waga:
0.51 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"This book provides the reader with a thorough understanding of the principles of services marketing management, and the vital link between the promises that marketers make to their customers, and the standards of service that operational managers must actually deliver. There is particularly good coverage of the contemporary challenge of industrialising the service encounter and the book provides a welcome discussion of the concept of emotional labour. This new edition is brought up to date with discussion of recent developments in technology that are transforming many service sectors".

Adrian Palmer, Professor of Services Marketing, University of Gloucestershire


"The text is extremely well written and the content is very thorough and comprehensive. A timely, valuable and welcome addition to services
marketing textbooks."

Richard Bentley
Senior Lecturer in Marketing, Southampton Business School, Southampton Solent
University

Preface; Acknowledgements; Introducing services; The organizational setting; Service design; The service setting; Service quality; The service encounter; Service employees; Managing demand and supply; Service communications; Performance measurement; Delivering satisfaction; Monitoring and evaluating the service; Index.

Peter Mudie, Angela Pirrie



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia