• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Serviceology for Services: Selected Papers of the 1st International Conference of Serviceology » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Serviceology for Services: Selected Papers of the 1st International Conference of Serviceology

ISBN-13: 9784431548157 / Angielski / Twarda / 2014 / 375 str.

Masaaki Mochimaru; Kanji Ueda; Takeshi Takenaka
Serviceology for Services: Selected Papers of the 1st International Conference of Serviceology Mochimaru, Masaaki 9784431548157 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Serviceology for Services: Selected Papers of the 1st International Conference of Serviceology

ISBN-13: 9784431548157 / Angielski / Twarda / 2014 / 375 str.

Masaaki Mochimaru; Kanji Ueda; Takeshi Takenaka
cena 605,23
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Services are key activities in the globalization of the economy and also underlie the quality of life of local residents. The advanced work presented in this book was selected from the proceedings of the First International Conference on Serviceology (ICServ2013), held October 16-18, 2013 in Tokyo. This book provides a useful overall guide to the state of the art in theory and practice of services for researchers in various fields, including engineering, marketing, economics, and others. This work also facilitates the scientific systematization of services and promotes technological developments for solutions of industrial issues.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Industrial Design - Product
Business & Economics > Production & Operations Management
Computers > Internet - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9784431548157
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Ilość stron:
375
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

From the book reviews:

"This book is a collection of 38 papers that were presented at the First International Conference on Serviceology ... . The authors always start by explaining the problem addressed in the paper. This is followed by a succinct summary of the supporting literature. ... business process practitioners will find that this book adds new understanding of how business processes should be framed and designed. In my judgment, this book should be added to every university's library." (Don Chand, Computing Reviews, October, 2014)

Data assimilation & human modeling.- Enhancing Service Analysis and Testing  with VR/AR/MR.- Healthcare service.- Mechanism design for services.- Psychological aspects & neuromarketing.- Product Service System (PSS).- Public & urban service.- Regional development & policymaking.- Service economy and productivity.- Service innovation and design.- Service management & marketing.- Service robotics.- Service theory.- Tourism & hospitality.

Services are key activities in the globalization of the economy and also underlie the quality of life of local residents. The advanced work presented in this book was selected from the proceedings of the First International Conference on Serviceology (ICServ2013), held October 16–18, 2013 in Tokyo. This book provides a useful overall guide to the state of the art in theory and practice of services for researchers in various fields, including engineering, marketing, economics, and others. This work also facilitates the scientific systematization of services and promotes technological developments for solutions of industrial issues.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia