• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service is Not a Product: The Expert's Guide to Selling Service Agreements » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service is Not a Product: The Expert's Guide to Selling Service Agreements

ISBN-13: 9780615547800 / Angielski / Miękka / 2012 / 252 str.

MR Joseph Siderowicz
Service is Not a Product: The Expert's Guide to Selling Service Agreements Siderowicz, Joseph 9780615547800 Aftermarket Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service is Not a Product: The Expert's Guide to Selling Service Agreements

ISBN-13: 9780615547800 / Angielski / Miękka / 2012 / 252 str.

MR Joseph Siderowicz
cena 99,57
(netto: 94,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 99,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Service is Not a Product: Experts Guide to Selling Service Agreements will describe to new and experienced sales, marketing, and management people the keys to success for selling service agreements on technology-based products and systems. Personnel indirectly involved in service sales such as technicians, engineers, administrative assistants and others who work with customers will also find the book beneficial. Readers will learn the unique skills and methodology required to be successful from the industry expert. More than one million sales professionals are actively involved selling service agreements on technology-based products. For many it's a major source of income. In almost all cases it's the major source of profits for their companies. Every product or system manufactured and installed eventually falters or fails. Current product designs that integrate electronics, software, and mechanical devices require repair, retrofits, upgrades, and on-going maintenance. The growing number of products and systems being integrated has created a new category of users with wide ranging service needs. Product applications continue to grow, but for the most part service offerings and service sales strategies remain the same. Most companies utilize the same resources to train both service sales and product sales personnel. The information presented is typically generic in nature, falling short of what's needed. People selling products are trained to sell features, functions and benefits. Service sales people need to be trained to sell value and master abstract selling concepts. There is little commonality between the two sales processes. Service is Not a Product is written specifically for individuals engaged in selling service.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Wydawca:
Aftermarket Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780615547800
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
252
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.35
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia