• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service Quality: Research Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service Quality: Research Perspectives

ISBN-13: 9780761921479 / Angielski / Miękka / 2003 / 200 str.

Susan S. White; Benjamin Schneider
Service Quality: Research Perspectives Schneider, Benjamin 9780761921479 Sage Publications - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service Quality: Research Perspectives

ISBN-13: 9780761921479 / Angielski / Miękka / 2003 / 200 str.

Susan S. White; Benjamin Schneider
cena 554,93 zł
(netto: 528,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 518,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

'An excellent book aimed at researchers interested in the field of service quality, and as such deals with conceptual and empirical researches based on different service quality perspectives (marketing, operations management, and organisational studies)' - Managing Service Quality The last three decades have seen a dramatic increase in the attention businesses devote to their quality of service. Scholars and researchers in a number of disciplines, including marketing, human resources I//O psychology, sociology, and consumer behavior, have all made substantial contributions to understanding what service is, how service and service delivery quality are experienced by customers, and the role of employees and their organizations in service delivery. Service Quality: Research Perspectives presents a comprehensive overview and analysis of the field and its research, including its growth, emerging trends, and debates. Authors Benjamin Schneider and Susan S White cover the diverse conceptual and empirical approaches that characterize thinking and research on service quality, especially service delivery.It introduces the concept of service and the important ways service production can differ from goods production.It also presents a history of the concept of product quality and the emergence of concern for service quality.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Psychology > General
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Sage Publications
Seria wydawnicza:
Foundations for Organizational Science (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780761921479
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000245014
Ilość stron:
200
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
21.44 x 16.97 x 1.09
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
White, Susan S. Susan S. White is a Research Scientist with the Wa... więcej >
Schneider, Benjamin Benjamin Schneider is Professor of Psychology at t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia