• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service Quality Perspectives in Higher Education Marketing in India » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service Quality Perspectives in Higher Education Marketing in India

ISBN-13: 9783659711008 / Angielski / Miękka / 2015 / 248 str.

Mamta Chawla
Service Quality Perspectives in Higher Education Marketing in India Chawla, Mamta 9783659711008 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service Quality Perspectives in Higher Education Marketing in India

ISBN-13: 9783659711008 / Angielski / Miękka / 2015 / 248 str.

Mamta Chawla
cena 344,78
(netto: 328,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 344,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In the present era, it is not natural resources which distinguishes an affluent society from a backward one-it is the knowledge resource. Education was never as important a utility as it is today. In a developing country like India where resources are scarce and a better match between needs and services provided is to be attained. Education planners in order to plan the service offer well and deliver it effectively need to understand the behaviour of the target segment and the criteria they use to choose. As students are considered to be the "primary customers" of a University, being the direct recipients of the service provided, student perceived service quality has turned out to be an extremely important issue for universities and their management. Because of an increase in consumers' (target students' segment) sensitivity, the intensification of competition in the higher education industry professional service quality has emerged as a subject in need of investigation. The study had tested the perceptions of students about education service marketing mix and the gaps between student's expectations and perceptions of service delivered by their higher education institution.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659711008
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
248
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Dr. Mamta Chawla is presently working as an Assistant Professor in Education,University college of Education, Kurukshetra University, Kurukshetra (Haryana) India. She got her educational qualifications such as M.Com, M.Phil (Commerce), B.Ed, M.Ed. & Ph.D from Kurukshetra University, Kurukshetra, UGC-NET qualified with a teaching experience of 8yrs.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia