• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty

ISBN-13: 9783659430374 / Angielski / Miękka / 2013 / 104 str.

Mohsan Faizan
Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty Mohsan Faizan 9783659430374 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty

ISBN-13: 9783659430374 / Angielski / Miękka / 2013 / 104 str.

Mohsan Faizan
cena 223,20
(netto: 212,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Banking sector is an important part of a countrys economy which has seen precedent growth in the last decade and competition in this sector is raging at the moment. All the banking organizations in the market are striving hard to snatch their piece of pie from competitors. Satisfying customers and building their loyalty could prove to be very critical for the success of the banking organizations in Pakistan. This study look into this phenomenon by seeking empirical justification in this regard considering service quality as main contributory factor towards customer satisfaction and customer loyalty. The data were collected from 225 customers visiting the banks counters and had an account with banks serving in Pakistan. The collected data then analyzed using the Microsoft Excel and SPSS 19. The results of the study revealed that service quality has positive association with customer satisfaction and loyalty. Some recommendations for future research are also made.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Banks & Banking
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659430374
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
104
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.64
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Faizan, M.Com (18 Years) in Management from University of the Punjab, Pakistan; has published many research papers in international journals and has authored a number of books. After a successful exposure as a Service Quality Officer (SQO) in BankIslami; currently he is working as a Management Trainee Officer (MTO) in Allied Bank, Pakistan.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia