• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service quality; A contemporary approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service quality; A contemporary approach

ISBN-13: 9783659522772 / Angielski / Miękka / 2014 / 56 str.

Idrees Zahra;Shafi Khuram
Service quality; A contemporary approach Idrees, Zahra 9783659522772 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service quality; A contemporary approach

ISBN-13: 9783659522772 / Angielski / Miękka / 2014 / 56 str.

Idrees Zahra;Shafi Khuram
cena 160,95
(netto: 153,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book pay attention on relationship marketing because it has recognized the importance of building long-term relationships in increasing firms' profitability and guaranteeing their future viability. Owing to the damaging effects, that customer switching behavior could have on the development of successful relationships, understanding customers' switching decisions can represent a key step in the process of establishing, developing and maintaining successful relational exchanges. Aim of this book is to introduce the heterogeneity of customers in their relationship characteristics (depth, length and breadth) into the analysis of customers' retention to switch service providers. By considering the moderating role of relationship characteristics with the customers' retention, the relationship characteristics do moderate the relationship between service quality and customer retention. If service providers want to keep their customer retain, towards their services and products, they should compete on service quality.

This book pay attention on relationship marketing because it has recognized the importance of building long-term relationships in increasing firms profitability and guaranteeing their future viability. Owing to the damaging effects, that customer switching behavior could have on the development of successful relationships, understanding customers switching decisions can represent a key step in the process of establishing, developing and maintaining successful relational exchanges. Aim of this book is to introduce the heterogeneity of customers in their relationship characteristics (depth, length and breadth) into the analysis of customers retention to switch service providers. By considering the moderating role of relationship characteristics with the customers retention, the relationship characteristics do moderate the relationship between service quality and customer retention. If service providers want to keep their customer retain, towards their services and products, they should compete on service quality.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659522772
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
56
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.33
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Ms Zahra Idrees is a research scholar and her research interest is in the area of Services Marketing, Marketing management, financial services and new product development. Over the past three years, she proved her self as a young talented scholar.She has published her research work in well reputed International Journals.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia