• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service Is Power » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service Is Power

ISBN-13: 9783659217807 / Angielski / Miękka / 2012 / 144 str.

Li Xiangyu; Krit Jarinto
Service Is Power Li Xiangyu Krit Jarinto 9783659217807 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service Is Power

ISBN-13: 9783659217807 / Angielski / Miękka / 2012 / 144 str.

Li Xiangyu; Krit Jarinto
cena 264,53 zł
(netto: 251,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,53 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This is a Service Ecominic moment. Quality of service frequent influences a performace of a hotel and we do belive that the service occupise a significant role in hotels management.Thus it is worth to research.This study seeks to evaluate the service quality of hotels in the Yunnan province of China and to explore the effects of changes in service quality on customer satisfaction, customer loyalty, and brand image. This study uses both quantitative and qualitative methodologies. A total of 412 questionnaires were returned by study participants and Structural Equation Modelling techniques were used to analyze the data received. Qualitative data collection primarily consisted of in-depth, face-to-face interviews. This study yielded the following results: First, service quality has a positive effect on customer satisfaction, customer loyalty and brand image. Second, customer satisfaction has positive effects on customer loyalty and brand image. Third, customer loyalty has a positive effect on brand image. Finally, by researching the service quality in Yunnans hotels, this study has provided a reference for hotel service quality management in Yunnan province.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Księgowość
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659217807
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
144
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.86
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Mr. Xiangyu Li has obtained his Master degree of MBA in Burapha University of Thailand in 2012, he has been researched hotel's service management in Yunnan of China for one year, and finally the research: "Service Is Power: Exploring Service Quality in Hotel s Business,Yunnan, China" has published in International Business Research at May, 2012.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia