• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service Excellence in Tourism and Hospitality: Insights from Asia » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service Excellence in Tourism and Hospitality: Insights from Asia

ISBN-13: 9783030576936 / Angielski / Twarda / 2021 / 220 str.

K. Thirumaran; Dirk Klimkeit; Chun Meng Tang
Service Excellence in Tourism and Hospitality: Insights from Asia Thirumaran, K. 9783030576936 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service Excellence in Tourism and Hospitality: Insights from Asia

ISBN-13: 9783030576936 / Angielski / Twarda / 2021 / 220 str.

K. Thirumaran; Dirk Klimkeit; Chun Meng Tang
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Service
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Tourism, Hospitality & Event Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030576936
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
000803949
Ilość stron:
220
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: Service Excellence in Asian Tourism and Hospitality.- Part I: Designing the Service.- Service Design of Franchise and Independent Japanese Restaurants in Ho Chi Minh City, Vietnam.- Creating Excellent Guest Experiences: Servicescape and Processes.- Managing Customer Expectations: A Study of Two Four-Star Hotels in Malaysia and Singapore.- Part II: Managing Customer-Oriented Operations.- Measuring Customer Delight in Tourism and Hospitality Operations: Findings from Singapore and Malaysia.- Providing Personalized Service Excellence: Findings from Tourism and Hospitality Businesses in Asia.- Generation Z’s Perspective on Tourists’ Knowledge Sharing and Service Excellence in Tourism.- Part III: Leveraging Digital Technology.- Τwo to Tango: Entrepreneurs and Robots’ Users in Hospitality Service Innovation.- Achieving Positive Hospitality Experiences Through Technology: Findings from Singapore and Malaysia.- E-Service Quality: Evaluation of Tourism Websites.- Part IV: Managing Resources.- Hospitality and Tourism Management: Adopting Lean Six Sigma, Achieving Service Excellence.- Shifting Paradigms in Human Resource Management while Striving for Service Excellence in the Tourism Industry.- Towards Service Excellence: The Zone of Tolerance for Hospitality and Tourism Education in Malaysia.- Conclusion: The Future of Service Excellence in Asia.

K. Thirumaran has been with academia since 2003. He is currently the academic head of JCUS Business School at James Cook University Singapore. His research straddles luxury, heritage, culture and service excellence in hospitality and tourism management.

Dirk Klimkeit is professor of management at Baden-Wuerttemberg Cooperative State University (DHBW), Stuttgart, Germany. His research interests include shared service centers, mergers & acquisitions, professional service firms and international project management.

Chun Meng Tang works as a lecturer at James Cook University Singapore. He has actively conducted research in the area of business information systems. His major research areas include IS evaluation, strategic IS and operations, and supply chain management.


Service operations management in the tourism and hospitality industry requires a high level of coordination, communication and facilitation to satisfy visitors. In all of these activities, service excellence means a lot to visitors in terms of their experience, and to the business it means repeat customers and word-of-mouth marketing. Based on fresh empirical evidence from the field, this book captures the different approaches and challenges to service excellence in the Asian tourism and hospitality industry. 

Focusing on hotels, attractions, transport providers and other segments in tourism and hospitality, this book presents new case studies underlining and detailing global and local travel industry practices. The book is meant as a reference and supplementary reading for students, researchers and industry practitioners.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia