• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service Design and Delivery » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service Design and Delivery

ISBN-13: 9781441983206 / Angielski / Twarda / 2011 / 192 str.

Mairi Macintyre; Glenn Parry; Jannis Angelis
Service Design and Delivery Mairi Macintyre Glenn Parry Jannis Angelis 9781441983206 Not Avail - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service Design and Delivery

ISBN-13: 9781441983206 / Angielski / Twarda / 2011 / 192 str.

Mairi Macintyre; Glenn Parry; Jannis Angelis
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Service Design and Delivery provides a comprehensive overview of the increasingly important role played by the service industry. Focusing on the development of different processes employed by service organizations, the book emphasizes management of service in relation to products. It not only explores the complexity of this relationship, but also introduces strategies used in the design and management of service across various sectors, highlighting where tools, techniques and processes applicable to one sector may prove useful in another. The implementation methods introduced in the book also illustrate how and why companies can transform themselves into service organizations. While the book is primarily intended as a text for advanced-level courses in service design and delivery, it also contains theoretical and practical knowledge beneficial to both practitioners in the service sector and those in manufacturing contemplating moving towards service delivery.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Computers > Information Technology
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Operations Research
Wydawca:
Not Avail
Seria wydawnicza:
Service Science: Research and Innovations in the Service Eco
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781441983206
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000356796
Ilość stron:
192
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

From the reviews:

"This book is for ... organization that wants to design customer-centric service delivery. ... This book moves to a new level, describing in detail the elements of the emerging discipline of service science. It is an outstanding contribution to the field, and should be required reading for marketing and operations leaders for organizations." (Ernest Hughes, ACM Computing Reviews, June, 2011)

Understanding Services and the Customer Response.- Goods, Products and Services.- The IBM Story.- Rethinking Lean Service.- Transformations Path of the ICI Explosive Business.- Shifting from Production to Service to Experience-based Operations.- Complex Deployed Responsive Service.- A Multi-organisational Approach to Service Delivery.- Through Life Costing.- The Practitioner View.- Are You Being Served?



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia