• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Serious Games, Interaction and Simulation: 6th International Conference, Sgames 2016, Porto, Portugal, June 16-17, 2016, Revised Selected Papers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Serious Games, Interaction and Simulation: 6th International Conference, Sgames 2016, Porto, Portugal, June 16-17, 2016, Revised Selected Papers

ISBN-13: 9783319510545 / Angielski / Miękka / 2016 / 157 str.

Carlos Vaz De Carvalho; Paula Escudeiro; Antonio Coelho
Serious Games, Interaction and Simulation: 6th International Conference, Sgames 2016, Porto, Portugal, June 16-17, 2016, Revised Selected Papers Vaz De Carvalho, Carlos 9783319510545 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Serious Games, Interaction and Simulation: 6th International Conference, Sgames 2016, Porto, Portugal, June 16-17, 2016, Revised Selected Papers

ISBN-13: 9783319510545 / Angielski / Miękka / 2016 / 157 str.

Carlos Vaz De Carvalho; Paula Escudeiro; Antonio Coelho
cena 169,48
(netto: 161,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 161,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 6th International Conference on Serious Games, Interaction and Simulation, SGAMES 2016, held in Porto, Portugal, in June 2016.
The 19 revised full papers presented together with 2 keynote papers and an editorial introduction were carefully reviewed and selected from all the submissions. The papers cover areas like cognition, psychology, technology-enhanced education, evaluation and assessment, multimedia and information technology and feature new scientific approaches and results from experiments and real-life applications.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Education > Computers & Technology
Computers > Artificial Intelligence - Computer Vision & Pattern Recognition
Computers > Computer Simulation
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319510545
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2017
Numer serii:
000409940
Ilość stron:
157
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Using Games for the Phonetics Awareness of Children with Down syndrome.- Playful and gameful learning in a hybrid space.- Improving the learning of child movements through games.- ClueKing: Allowing Parents to Customize an Informal Learning Environment for Children.- The Importance of Socio-emotional Agency in Applied Games for Social Learning.- Learning Analytics Model in a Casual Serious Game for Computer Programming Learning.- GLAID: Designing a Game Learning Analytics Model to Analyze the Learning Process in Users with Intellectual Disabilities.- Automatic Extraction of Gameplay Design Expertise: an Approach Based on Semantic Annotation.- Designing game strategies: An analysis from knowledge management in software development contexts.- Neurocognitive stimulation Game: Serious game for neurocognitive stimulation and assessment.- The Perspectives of Older People on Digital Gaming: Interactions with Console and Tablet-based Games.- A Serious Game for Digital Skill Building among Individuals at Risk, Promoting Employability and Social Inclusion.- Learning and Long-Term Retention of Task-Specific Training in a Non-injured Population Using the Computer Assisted Rehabilitation Environment (CAREN).- Sign Language Support – Adding a Gesture Library to the Leap Motion SDK.- VirtualSign Game Evaluation.- Towards an Ontology of Requirements for Pervasive Games Based Learning Systems: a Requirements Engineering Perspective.- Social Mpower: An Educational Game for Energy Efficiency.- Gamification at Scraim.- The LabRint Serious Game: A New Intelligence Analysis Methodology.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia