• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sensory Marketing: Theoretical and Empirical Grounds » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sensory Marketing: Theoretical and Empirical Grounds

ISBN-13: 9781138914629 / Angielski / Twarda / 2015 / 404 str.

Bertil Hultén;¬Abar;¬Abar
Sensory Marketing: Theoretical and Empirical Grounds Bertil Hultén   9781138914629 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sensory Marketing: Theoretical and Empirical Grounds

ISBN-13: 9781138914629 / Angielski / Twarda / 2015 / 404 str.

Bertil Hultén;¬Abar;¬Abar
cena 730,17
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 700,25
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice. This book will be an important contribution that will provide useful reading for marketing scholars and consumer psychologists across the world.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138914629
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
404
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"As a pioneer in the field of sensory marketing, Bertil Hultén is thoroughly familiar with this quickly growing marketing approach. In Sensory Marketing: Theoretical and Empirical Grounds he explains theoretical and practical aspects of sensory marketing and puts it into, for example, branding and neuromarketing perspectives. Through an overview of the development of marketing, sensory marketing is also related to a broader marketing context. This book is essential for marketing researchers and practitioners alike." –Christian Grönroos, Professor Emeritus, Hanken School of Economics, Finland

1. History of Consumer Marketing  2. The Marketing Dynamics  3. Sensory Marketing  4. The Brain and the Five Senses  5. The Sense of Sight  6. The Sense of Sound  7. The Sense of Smell  8. The Sense of Touch  9. The Sense of Taste  10. Multi-Sensory Brand Experience  11. Sensory Marketing In The Future



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia