• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Selling Electronic Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Selling Electronic Media

ISBN-13: 9781138459939 / Angielski / Twarda / 2017

Ed Shane
Selling Electronic Media Ed Shane 9781138459939 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Selling Electronic Media

ISBN-13: 9781138459939 / Angielski / Twarda / 2017

Ed Shane
cena 926,78
(netto: 882,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

"Selling is identifying and satisfying customer needs profitably. Profitable for you, profitable for them."Diane Sutter, President and CEO of Shooting Star Broadcasting , owner of KTAB-TV, Abilene, TexasThis is the definition of sales used throughout Ed Shane's comprehensive and timely textbook Selling Electronic Media. This new definition reflects the customer-orientation of today's marketing environment as well as the product-orientation of selling. Today's selling is a win/win proposition, a win for the seller and a win for the customer.Using interviews with industry leaders and reports of their selling experiences, Selling Electronic Media shares insight and practical advice in the basics of selling: � prospecting� qualifying� needs analysis� presentations� answering objections� closing� relationship managementFocusing on the merging and converging of electronic media and the need for branding of media at all levels, this highly readable book offers complete coverage of advertising sales for radio, television and cable, plus the new and emerging mass communication technologies, primarily those generated by the Internet.Selling Electronic Media is enhanced with review highlights and discussion points and illustrated throughout with visuals used by media outlets to market commercials and their audience reach.Students pursuing sales and marketing careers in electronic media and professionals wishing to reinforce their understanding of the merging and converging media environment will find what they need in the pages of this book.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Technology & Engineering > Telecommunications
Music > Recording & Reproduction
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138459939
Rok wydania:
2017
Dostępne języki:
Angielski
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
25.425.4 x 17.8
Oprawa:
Twarda

It's refreshing to have a text written by a broadcast pro who is sensitive to the academic theory needs of the college classroom. Ed has managed to write a very readable text which blankets the subject matter. Thanks! (Michael Taylor, Valdosta State Univ)I teach Radio and Television at the University of Southern Indiana. Your book is thebest sales text I have ever encountered...real world examples, tips,
concepts, etc. My Senior level sales class is getting the "real story". I
came to teaching after 10 + years in broadcast sales and management; it's
nice to have a book I believe in. - J. Wayne Rinks, Ph.D., Program Chair: Radio/Television at the University of Southern Indiana


"The book provides a broad perspective on media sales while fine-tuning the key methods and principles needed by today's sales professional."
Dr. Sam Parker, Lipscomb University

"very comprehensive, great examples"

Chapter 1 The Selling Environment; Chapter 2 The Sales Process; Chapter 3 Research and Ratings; Chapter 4 Sales Management; Chapter 5 Casting the Net; Chapter 6 Selling Television Advertising; Chapter 7 Selling Cable Advertising; Chapter 8 Selling Radio Advertising; Chapter 9 The Interactive Interim; Chapter 10 Epilogue;

Ed Shane



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia