• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Self–Authorship: Advancing Students′ Intellectual Growth: New Directions for Teaching and Learning, Number 109 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Self–Authorship: Advancing Students′ Intellectual Growth: New Directions for Teaching and Learning, Number 109

ISBN-13: 9780787997212 / Angielski / Miękka / 2007 / 112 str.

Peggy S. Meszaros
Self–Authorship: Advancing Students′ Intellectual Growth: New Directions for Teaching and Learning, Number 109 Peggy S. Meszaros 9780787997212 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Self–Authorship: Advancing Students′ Intellectual Growth: New Directions for Teaching and Learning, Number 109

ISBN-13: 9780787997212 / Angielski / Miękka / 2007 / 112 str.

Peggy S. Meszaros
cena 112,91 zł
(netto: 107,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 111,75 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

An in-depth look at self-authorship and students' intellectual growth The notions of self-authorship, evolution of consciousness, and transition theory are key elements in understanding and molding the modern learning environment and intellectual growth of students. Self-Authorship: Advancing Students' Intellectual Growth is the collaborative work of multiple expert authors. The book takes an in-depth and nuanced look at these relatively new and fascinating theories and how the concepts put forth in the theory of self-authorship can play into influencing learning outcomes for students.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Seria wydawnicza:
J–B TL Single Issue Teaching and Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780787997212
Rok wydania:
2007
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000158602
Ilość stron:
112
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
22.722.7 x 15.622.7 x 15.6 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

EDITOR’S NOTES ( Peggy S. Meszaros).

1. The Journey of Self–Authorship: Why Is It Necessary? (Peggy S. Meszaros)
This overview of current national efforts to measure the outcomes of higher education also defines key terms and uses the metaphor of a tandem bicycle to introduce the Learning Partnerships Model as context for the chapters that follow.

2. Taking Seriously the Intellectual Growth of Students: Accommodations for Self–Authorship (Terry M. Wildman)
The premise that real understanding of students’ progression in education can be achieved only when we bring together in a common framework theories of learning, development, and instruction is developed in this chapter. New benchmarks for student learning outcomes and the challenges higher education face as the student learning journey is improved are discussed.

3. Assessing Self–Authorship (Jane Elizabeth Pizzolato)
This chapter describes a measure of self–authorship, reviews its development, and outlines possible practical uses for both formative and summative assessment of students’ progress toward self–authorship.

4. Engaging Differences: Self–Authorship and the Decision–Making Process (Anne Laughlin, Elizabeth G. Creamer)
Using both quantitative and qualitative data, the authors employ the framework of self–authorship to understand the processes students use to make major decisions, including the way they make meaning of information and advice. Insights for parents, educators, and academic and career advisors are given.

5. Making Self–Authorship a Goal of Core Curricula: The Earth Sustainability Pilot Project (Barbara Bekken, Joan Marie)
This case study of the development of an innovative interdisciplinary multisemester general education program in earth sustainability illustrates the use of self–authorship in forming the curriculum and measuring student learning outcomes.

6. Self–Authorship: The Foundation for Twenty–First–Century Education (Marcia B. Baxter Magolda)
The imperative to shift from old, controlling teaching and learning designs to new partnership designs is difficult to achieve. This chapter summarizes the promise of self–authorship and provides numerous examples of the potential of the Learning Partnerships Model for transforming educational practice.

7. The Journey of Self–Authorship: Next Steps to the Destination (Peggy S. Meszaros)
National efforts underway to define student learning outcomes narrowly mandate new approaches for students’ holistic intellectual development. This chapter explores necessary next steps for transforming student learning outcomes through the lens of self–authorship.

INDEX

PEGGY S. MESZAROS is the William E. Lavery Professor of Human Development and director of the Center for Information Technology Impacts on Children, Youth, and Families at Virginia Polytechnic Institute and State University in Blacksburg, Virginia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia