• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Self-Service in the Internet Age: Expectations and Experiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Self-Service in the Internet Age: Expectations and Experiences

ISBN-13: 9781848002067 / Angielski / Twarda / 2008 / 277 str.

Jr. Dave Oliver; Celia Romm-Livermore; Fay Sudweeks
Self-Service in the Internet Age: Expectations and Experiences Oliver, David 9781848002067 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Self-Service in the Internet Age: Expectations and Experiences

ISBN-13: 9781848002067 / Angielski / Twarda / 2008 / 277 str.

Jr. Dave Oliver; Celia Romm-Livermore; Fay Sudweeks
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls. Not only is this current book about doing something, but it also aims to present insights into how electronic commerce impacts upon the lives of everyday people; in other words, how electronic commerce is received, as well as how it is 'done'. Accessing the Internet on a regular basis has become an established activity for many people. This activity gives academics and researchers the opportunity to observe and study the nature and effects of this engagement in society. The influence of the Internet in our social fabric also provides the incentive for organizations to implement a web presence. As expressed in the title Self-Service on the Internet: Expectations and Experiences, we aim to present the expectations or reasons for the availability of various services on the Internet, and social responses to these developments, i. e. the experiences. These are the two main dimensions to the chapters presented in this book. The major component in the title is self-service on the Internet. The term electronic commerce is too restrictive for our purpose as it tends towards commercial overtones, which do not especially concern us.

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Computers > Information Technology
Computers > Social Aspects
Computers > Business & Productivity Software - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
CSCW: Computer Supported Cooperative Work
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781848002067
Rok wydania:
2008
Wydanie:
2009
Ilość stron:
277
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction Social Networking and eDating The Role and Implications of the Internet in Healthcare Delivery Self-Service and E-Education Stakeholder Expectations of Service Quality in a University Web Portal Cybermediation in the Tourism and Travel Industries Tricks and Clicks Experiences of Users from Online Grocery Stores The Virtual Shopping Aisle The Customer Rules and Other E-Shopping Myths Internet Banking Sense or Sensibility? Web-based Self-Service Systems for Managed IT Support An Explanatory Model of Self-service on the Internet

The Internet has emerged as a network which enables a vast range of interactions between businesses and government organizations and individuals. These interactions are classified as B2C (business to consumer), B2B (business to business) and C2C (consumer to consumer) creating ever growing forms of Internet connectedness.

This connectedness enables a vast range of self-service opportunities via the Internet. Self-Service in the Internet Age explores attitudes and behaviors to this new form of self-service provision. It focuses on how services are used and viewed by those who choose to use or not use them in a variety of contexts such as personal banking, shopping, travel, education, and health.

Oliver, Dave, Jr. NANCY BITHELL MERRICK is a graduate of The Univers... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia