• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Self-Brand connecting Communities: Die Bedingungsfaktoren von Brand Communities am Beispiel der Marke Smart » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Self-Brand connecting Communities: Die Bedingungsfaktoren von Brand Communities am Beispiel der Marke Smart

ISBN-13: 9783640894314 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 164 str.

Konrad Brylla
Self-Brand connecting Communities: Die Bedingungsfaktoren von Brand Communities am Beispiel der Marke Smart Brylla, Konrad 9783640894314 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Self-Brand connecting Communities: Die Bedingungsfaktoren von Brand Communities am Beispiel der Marke Smart

ISBN-13: 9783640894314 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 164 str.

Konrad Brylla
cena 364,79
(netto: 347,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 364,79
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Diplomarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich Psychologie - Sozialpsychologie, Note: 1,3, Universitat Mannheim (Lehrstuhl Psychologie II), Sprache: Deutsch, Abstract: "Brand Communities" stellen eine Form von Vergemeinschaftung dar, bei der eine Marke im Mittelpunkt steht und als Bindeglied zwischen ihren Mitgliedern fungiert. Die bisherige Literatur lasst erkennen, dass es sich hierbei um eine schwer eingrenzbare Community-Form handelt. Zudem vernachlassigen bisherige Studien insbesondere die Frage nach den Faktoren, mit der Identifikation mit einer Brand Community zusammenhangen. Ziel der vorliegenden Arbeit ist es, theoretische Uneindeutigkeiten zu klaren und am Beispiel der Gemeinschaft um die Marke "Smart" einige Variablen zu identifizieren, die mit diesem Phanomen zusammenhangen. Hierbei spielen insbesondere das "Self-Brand-Connection"-Konstrukt (Escalas & Bettman 2003, 2005), sowie die Selbstkongruenztheorie (Sirgy 1982, 1985) eine entscheidende Rolle. "Brand Communities" are a type of communitarisation, center of which is a brand that operates as a connector between its members. Literature hitherto demonstrates this fact as a kind of community which is difficult to demarcate. Furthermore, previous studies have particularly disregarded the issue of the facts connected to the identification with a Brand Community. The objective of this thesis is to clear theoretical ambiguities and, using the community around the brand "Smart" as an example, to identify variables related to this phenomenon. In this connection, the construct of "Self-Brand-Connection" (Escalas & Bettman 2003, 2005) plays a decisive role, as well as the theory of Self-Congruity (Sirgy 1982, 1985).

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Applied Psychology
Psychology > Social Psychology
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640894314
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
164
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia