• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Self-Brand-Connecting Communities : Eine Diplomarbeit über die Bedingungsfaktoren von Brand Communities am Beispiel der Marke Smart » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Self-Brand-Connecting Communities : Eine Diplomarbeit über die Bedingungsfaktoren von Brand Communities am Beispiel der Marke Smart

ISBN-13: 9783639000436 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 164 str.

Konrad Brylla
Self-Brand-Connecting Communities : Eine Diplomarbeit über die Bedingungsfaktoren von Brand Communities am Beispiel der Marke Smart Brylla, Konrad 9783639000436 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Self-Brand-Connecting Communities : Eine Diplomarbeit über die Bedingungsfaktoren von Brand Communities am Beispiel der Marke Smart

ISBN-13: 9783639000436 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 164 str.

Konrad Brylla
cena 304,88
(netto: 290,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"Brand Communities" stellen eine Form von Vergemeinschaftung dar, bei der eineMarke im Mittelpunkt steht und als Bindeglied zwischen ihren Mitgliedern fungiert.Die bisherige Literatur lässt erkennen, dass es sich hierbei um eine schwereingrenzbare Community-Form handelt. Zudem vernachlässigen bisherige Studieninsbesondere die Frage nach den Faktoren, mit der Identifikation mit einer BrandCommunity zusammenhängen. Ziel der vorliegenden Arbeit ist es, theoretischeUneindeutigkeiten zu klären und am Beispiel der Gemeinschaft um die Marke"Smart" einige Variablen zu identifizieren, die mit diesem Phänomenzusammenhängen. Hierbei spielen insbesondere das "Self-Brand-Connection"-Konstrukt (Escalas & Bettman 2003, 2005), sowie die Selbstkongruenztheorie (Sirgy1982, 1985) eine entscheidende Rolle.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639000436
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
164
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
0x22x0
Oprawa:
Miękka


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia