• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Seeing Complexity in Public Education: Problems, Possibilities, and Success for All » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Seeing Complexity in Public Education: Problems, Possibilities, and Success for All

ISBN-13: 9780199736539 / Angielski / Twarda / 2011 / 320 str.

Peurach, Donald
Seeing Complexity in Public Education: Problems, Possibilities, and Success for All Peurach, Donald 9780199736539 Oxford University Press Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Seeing Complexity in Public Education: Problems, Possibilities, and Success for All

ISBN-13: 9780199736539 / Angielski / Twarda / 2011 / 320 str.

Peurach, Donald
cena 302,04
(netto: 287,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 292,79
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In a period of unprecedented pressure to reform education in the United States, two questions stand out: What is involved in the work of transforming underperforming schools into higher performing schools? And what makes this work so difficult?

Seeing Complexity in Public Education examines these questions in light of the history of the Success for All Foundation, an organization that has collaborated with thousands of elementary schools across the US to enact a common design for comprehensive school reform, all in the effort to improve the reading achievement of millions of students. This story of Success for All spans a long and turbulent period, beginning in 1987, with the strategy of improving reading achievement by improving students' cooperative learning in classrooms, and stretching through 2008, with efforts to influence federal policy to support that strategy.

There is nothing in the story of Success for All to suggest that schools can be improved through silver bullets, stump speeches, or passionate debate. Rather, the theme that emerges from the story of Success for All is that the problems and possibilities of effective, large-scale, and sustainable education reform lie in the complexity of public education - in the interactions among underperforming schools, programs of reform, the organizations that advance those programs, and the environments in which they operate.

The story of Success for All is sobering, in that it locates first order problems of education reform not in the schools that need to improve, but instead, in the many reformers so determined to improve them. By tracing Success for All's deep push into the full world of US public education, this book assists both populist and professional reformers in seeing, understanding, and ultimately confronting its complexity.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Finance
Education > Research
Wydawca:
Oxford University Press Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199736539
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
320
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
16.26 x 23.88 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Donald J. Peurach is an assistant professor in the School of Education at the University of Michigan. He also served as a researcher on the Study of Instructional Improvement, conducted by the Consortium for Policy Research in Education at the University of Michigan. Previously, he served as an assistant professor at Eastern Michigan University and Michigan State University, a high school mathematics teacher, and a systems analyst.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia