• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Secret Power: Reveals the 5 supreme arts of influencing the behavior of the crowd » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Secret Power: Reveals the 5 supreme arts of influencing the behavior of the crowd

ISBN-13: 9781532991349 / Angielski / Miękka / 2016 / 320 str.

Tran Bao Phuong Le
Secret Power: Reveals the 5 supreme arts of influencing the behavior of the crowd Le, Tran Bao Phuong 9781532991349 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Secret Power: Reveals the 5 supreme arts of influencing the behavior of the crowd

ISBN-13: 9781532991349 / Angielski / Miękka / 2016 / 320 str.

Tran Bao Phuong Le
cena 60,53 zł
(netto: 57,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Easy to understand, deep and profound, Phuong has completely made readers infatuated with his book Secret Power - it is about a type of power which could disseminate profoundly and form powerful thought, opinion or knowledge which in turn can be used to shape the attitude and influence the emotion of the crowd, thus directing the crowd's behavior according to the will of the user. Phuong also shows us quite a few things about dark PR techniques (Dark Art) in business which are being used to manipulate and to mislead public opinion as well as to eliminate enemies, to help us identify and protect ourselves, thus enhancing our ability to control the society. How to apply the secret power to shape the attitude and to influence the emotion of the crowd will be presented in detail in this book along with many practical examples to help you have an easier time understanding and applying it. One notable thing about the Secret Power is that it contains power of the modern doctrine of PR - a very new approach of PR to the age-old business problems (sales, building and protecting company's reputation). The modern doctrine of PR is more comprehensive than the PR concepts in the past because it contains both value of professional knowledge and value of social contribution. Regarding the value of social contribution, the modern PR doctrine publicizes techniques which can help people perceive PR correctly and make it become more popular to the public. In terms of the value of professional knowledge, the modern PR doctrine shows us how to apply the power of 5 Supreme Arts to help enterprises achieve their goals as well as a sustainable development. As containing in it both the value of professional knowledge and the value of social contribution, this book is considered to be one of the remarkable efforts to bring the PR industry back to its roots and its original mission which is contributing to the building of a healthy information society and a transparent business environment, thus enhancing the society.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781532991349
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
320
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
24.61 x 18.9 x 1.7
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia