Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Schooling Teachers: Teach for America and the Future of Teacher Education » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2946912]
•
Literatura piękna
[1852311]
więcej...
•
Turystyka
[71421]
•
Informatyka
[150889]
•
Komiksy
[35717]
•
Encyklopedie
[23177]
•
Dziecięca
[617324]
•
Hobby
[138808]
•
AudioBooki
[1671]
•
Literatura faktu
[228371]
•
Muzyka CD
[400]
•
Słowniki
[2841]
•
Inne
[445428]
•
Kalendarze
[1545]
•
Podręczniki
[166819]
•
Poradniki
[480180]
•
Religia
[510412]
•
Czasopisma
[525]
•
Sport
[61271]
•
Sztuka
[242929]
•
CD, DVD, Video
[3371]
•
Technologie
[219258]
•
Zdrowie
[100961]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2341]
•
Puzzle, gry
[3766]
•
Literatura w języku ukraińskim
[255]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7810]
Kategorie szczegółowe BISAC
Schooling Teachers: Teach for America and the Future of Teacher Education
ISBN-13
: 9780807764688 / Angielski / Miękka / 2021
Megan Blumenreich
;
Bethany L. Rogers
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Schooling Teachers: Teach for America and the Future of Teacher Education
ISBN-13
: 9780807764688 / Angielski / Miękka / 2021
Megan Blumenreich
;
Bethany L. Rogers
cena
150,29
(netto: 143,13 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 139,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Schools - Levels - Higher
Education
>
Educational Policy & Reform
Education
>
Research
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764688
Rok wydania:
2021
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.1 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents (Tentative)
Foreword Michele Foster
Acknowledgments
Introduction
Beloved Alternative: Teach For America
Conventional vs. Alternative Teacher Education
Studying the Inaugural TFA Cohort
Structure of the Book
1. TFA and the Paradox of the 1980s
1980s Writ Large
"The Sky Is Falling": Education in the 1980s
A "Kinder, Gentler Nation": Student Idealism in the 1980s
Conclusion
2. A Mission, a Lark, a Job: Choosing Teach For America
Choosing to Teach vs. Choosing TFA
The Right Job at the Right Time: Factors Affecting the Choice to Join TFA
Conclusion
3. Preparing to Teach for America: The Summer Institute
Teacher Education, Circa 1990
The TFA Summer Institute, 1990
Participant Recollections: Lessons and Implications
Conclusion
4. "Multiculturalism Run Amok": Identity Politics at the Summer Institute
Multiculturalism in 1990 America: A Debate "Older than the Nation Itself"
Multiculturalism and Teacher Education
TFA Participant Experiences of Multiculturalism at the Summer Institute
Conclusion
5. Ordeal by Fire: The 1990 Corps in the Classroom
"Survival and Discovery": The Beginning Teacher's Experience
New Teacher Challenges of the TFA Participants
Participant Responses
Conclusion
6. University-Based Teacher Educators in the Crosshairs: Responding to TFA and the New Reforms
Teacher Education: How Did We Get Here?
The 1980s: Unleashing Change
Responding to New Pressures
Conclusion
7. The Legacy of TFA
Measuring TFA's Impact
Implications: Alumni Experiences and the Making of Teachers
TFA Alumni: Influence on Education
TFA Influence on Participants' Lives
Concluding Thoughts
Conclusion
Appendices
Notes
Index
About the Authors
Blumenreich, Megan
Megan Blumenreich is Assistant Professor of Educat...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: