• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

School Improvement Through Performance Feedback » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

School Improvement Through Performance Feedback

ISBN-13: 9780415432238 / Angielski / Miękka / 2006 / 282 str.

Coe A. J. VI R
School Improvement Through Performance Feedback Coe A. J. VI R 9780415432238 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

School Improvement Through Performance Feedback

ISBN-13: 9780415432238 / Angielski / Miękka / 2006 / 282 str.

Coe A. J. VI R
cena 268,23 zł
(netto: 255,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Internationally there is an increasing trend to publish and feed back information to schools and teachers on their functioning. School improvement is often the central goal, though accountability and the promotion of parental/student school choice also play an important role.Practical initiatives and research in this field have often failed to recognize the full complexity of improving schools through school performance feedback. Relevant questions are, for example, to what extent: the information fed back to schools is valued and understood by them; the school performance feedback enables appropriate diagnosis and remediation to take place in schools; the use of the feedback generates conflicts and tensions for teachers and administrators; the features of the implementation process and school organization influence the utilization of school performance feedback systems; schools do actually improve as a result of performance feedback; and the feedback systems have unintended effects.
This book fills the gap by including: a thorough conceptualization of school feedback as a performance enhancing mechanism, and the prerequisites for utilizing this information in schools; a typology of school performance indicators; a review of the research on the impact of feeding back performance information to individuals and to organizations; evidence on the process, problems and impact of school performance feedback from an international variety of contexts (Australia, the Netherlands, United Kingdom, USA); and reflections on these experiences within the theoretical framework, leading to recommended strategies for school improvement through performance feedback.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Education > Educational Policy & Reform
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415432238
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
282
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction The School Performance Feedback Concept The Origins of School Performance Feedback Systems Structure of the Book References
PART 1: Theoretical Introduction
Chapter 1: Evidence on the Role and Impact of Performance Feedback in Schools Chapter 2: A Typology of Indicators Chapter 3: A Framework for Studying School Performance Feedback Systems
PART 2: Evidence on School Performance Feedback
Chapter 4: The ABC+ Model for School Diagnosis, Feedback, and Improvement Chapter 5: Using School Effectiveness as a Knowledge Base for Self-evaluation in Dutch Schools: the ZEBO-project Chapter 6: Jolts and Reactions: Two Decades of Feeding Back Information on Schools' Performance Chapter 7: Performance Feedback to Schools of Students' Year 12 Assessments: The VCE Data Project Chapter 8: Performance Indicators in Primary Schools
PART 3: Conclusions, Reflections and Recommendations
Chapter 9: Drawing up the Balance Sheet for School Performance Feedback Systems

Visscher, A.J.; Coe, R.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia