• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Schedule-Based Dynamic Transit Modeling: Theory and Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Schedule-Based Dynamic Transit Modeling: Theory and Applications

ISBN-13: 9781402076879 / Angielski / Twarda / 2003 / 282 str.

Nigel H. M. Wilson; Agostino Nuzzolo; Nigel H. M. Wilson
Schedule-Based Dynamic Transit Modeling: Theory and Applications Wilson, Nigel H. M. 9781402076879 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Schedule-Based Dynamic Transit Modeling: Theory and Applications

ISBN-13: 9781402076879 / Angielski / Twarda / 2003 / 282 str.

Nigel H. M. Wilson; Agostino Nuzzolo; Nigel H. M. Wilson
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Schedule-Based Dynamic Transit Modeling: Theory and Applications outlines the new schedule-based dynamic approach to mass transit modeling. In the last ten years the schedule-based dynamic approach has been developed and applied especially for operational planning. It allows time evolution of on-board loads and travel times for each run of each line to be obtained, and uses behavioral hypotheses strictly related to transit systems and user characteristics. It allows us to open new frontiers in transit modelling to support network design, timetable setting, investigation of congestion effects, as well as the assessment of new technologies introduction, such as information to users (ITS technologies). The contributors and editors of the book are leading researchers in the field of transportation, and in this volume they build a solid foundation for developing still more sophisticated models. These future models of mass transit systems will continue to add higher levels of accuracy and sensitivity desired in forecasting the performance of public transport systems.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Transportation > General
Computers > General
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Operations Research/Computer Science Interfaces Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781402076879
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2004
Numer serii:
000227014
Ilość stron:
282
Waga:
1.32 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

- Preface. - General Aspects. - 1: The Schedule-Based approach in dynamic transit modelling: a general overview; A. Nuzzolo, U. Crisalli. 1.1. Introduction. 1.2. User target time and demand temporal segmentation. 1.3. Transit supply models. 1.4. Schedule-based path choice models. 1.5. Schedule-based assignment models. 1.6. Conclusions. - 2: A dynamic mode transit service choice model to design ex-urban transport service timetables; E. Cascetta, A. Papola. 2.1. Introduction. 2.2. The proposed joint mode-transit service choice model: general structure. 2.3. The database and choice set definition. 2.4. Estimation of the model. 2.5. Conclusion. - 3: Finding shortest time-dependent paths in Schedule-Based transit networks: a Label Setting algorithm; M. Florian. 3.1. Introduction. 3.2. General problem definition. 3.3. The deterministic transit assignment algorithm. 3.4. Application issue. 3.5. Conclusions. - 4: A large scale Stochastic Multi-Class Schedule-Based transit model with random coefficients; O. Anker Nielsen. 4.1. Background. 4.2. Modelling context. 4.3. Utility functions in the transit assignment model. 4.4. Solution algorithm. 4.5. Proposals to optimise MSA-based models. 4.6. Conclusions and recommendations. - 5: Schedule-Based Dynamic Assignment models for public transport networks; F. Russo. 5.1. Introduction and general definitions. 5.2. Demand models. 5.3. Supply models. 5.4. Transit dynamic assignment models. - Application To ITS. - 6: Simulation-Based Evaluation of Advanced Public Transportation Systems; D. Morgan, H. Koutsopoulos, M. Ben-Akiva. 6.1. Introduction. 6.2. Model requirements. 6.3. Modeling framework. 6.4. Case study. 6.5. Conclusion. - 7: Short-term prediction of vehicle occupancy in Advanced Public Transportation Information Systems (APTIS); P. Coppola, L. Rosati. 7.1. Introduction. 7.2. The case study of the city of Naples. 7.3. The overall modeling framework. 7.4. Preliminary applications to small scale examples networks. 7.5. Conclusion and research perspectives. - 8: DY-RT: a tool for Schedule-Based planning of regional transit networks; U. Crisalli, L. Rosati. 8.1.Introduction. 8.2. DY-RT software architecture. 8.3. DY-RT: the system of models. 8.4. Application examples. 8.5. Conclusions. - 9: A Schedule-Based transit assignment model addressing the passengers' choice among competing connections; M. Friedrich, S. Wekech. 9.1. Introduction. 9.2. Existing approaches. 9.3. Connection search. 9.4. Connection choice. 9.5. Application and outlook. - 10: Estimation of transit passenger Origin-Destination matrices from passenger counts in congested transit networks; W.H K. Lam, Z.X. Wu. 10.1. Introduction. 10.2. Some useful concepts for transit networks and notations. 10.3. Model formulation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia