ISBN-13: 9788301239770 / Polski / broszurowa / 2024 / 312 str.
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu!Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym:International Book Awards w kategorii General Business.National Indie Excellence Award w kategorii General Business.Readers Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business.Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:ludzie,strategia,realizacja,pieniądze.Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera.Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu!Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym:International Book Awards w kategorii General Business.National Indie Excellence Award w kategorii General Business.Readers Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business.Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:ludzie,strategia,realizacja,pieniądze.Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera.Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.