• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer: A Behavioral Perspective on the Consumer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer: A Behavioral Perspective on the Consumer

ISBN-13: 9780765617705 / Angielski / Twarda / 2010 / 544 str.

Oliver, Richard L.
Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer: A Behavioral Perspective on the Consumer Oliver, Richard L. 9780765617705 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer: A Behavioral Perspective on the Consumer

ISBN-13: 9780765617705 / Angielski / Twarda / 2010 / 544 str.

Oliver, Richard L.
cena 1070,92
(netto: 1019,92 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Designed for advanced MBA and doctoral courses in Consumer Behavior and Customer Satisfaction, this is the definitive text on the meaning, causes, and consequences of customer satisfaction. It covers every psychological aspect of satisfaction formation, and the contents are applicable to all consumables - product or service.Author Richard L. Oliver traces the history of consumer satisfaction from its earliest roots, and brings together the very latest thinking on the consequences of satisfying (or not satisfying) a firm's customers. He describes today's best practices in business, and broadens the determinants of satisfaction to include needs, quality, fairness, and regret ('what might have been').The book culminates in Oliver's detailed model of consumption processing and his satisfaction measurement scale. The text concludes with a section on the long-term effects of satisfaction, and why an understanding of satisfaction psychology is vitally important to top management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Banks & Banking
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765617705
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
544
Waga:
1.06 kg
Wymiary:
25.65 x 17.53 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Podręcznik

List of Tables; List of Figures; Preface; 1. Introduction: What Is Satisfaction?; PART 1. BASIC SATISFACTION MECHANISMS; 2. The Performance of Attributes, Features, and Dimensions; 3. Expectations and Related Comparative Standards; 4. The Expectancy Disconfirmation Model of Satisfaction; PART 2. ALTERNATIVE AND SUPPLEMENTARY COMPARATIVE OPERATORS; 6. Quality: The Object of Desire; 7. The Many Varieties of Value in the Consumption Experience; 8. Equity: How Consumers Interpret Fairness; 9. Regret: What Might Have Been, and Hindsight (What I Knew Would Be); PART 3. SATISFACTION PROCESSES AND MECHANISMS; 10. Cognitive Dissonance: Fears of What the Future Will Bring (and a Few Hopes); 11. Why Did It Happen? Attribution in the Satisfaction Response; 12. Emotional Expression in the Satisfaction Response; 13. The Processing of Consumption; PART 4. SATISFACTION'S CONSEQUENCES: WHAT HAPPENS NEXT?; 14. After Satisfaction: The Short Run Consequences; 15. Loyalty and Financial Impact: Long-term Effects on Satisfaction; Name Index; Subject Index; About the Author.

Richard L. Oliver



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia