• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Salvation Goods and Religious Markets: Theory and Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Salvation Goods and Religious Markets: Theory and Applications

ISBN-13: 9783039112111 / Angielski / Miękka / 2007 / 287 str.

Stolz, Jörg
Salvation Goods and Religious Markets: Theory and Applications Stolz, Jörg 9783039112111 Verlag Peter Lang - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Salvation Goods and Religious Markets: Theory and Applications

ISBN-13: 9783039112111 / Angielski / Miękka / 2007 / 287 str.

Stolz, Jörg
cena 365,05
(netto: 347,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 362,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The idea that religion has to succeed in a -market-, selling -salvation goods-, has proved to be extremely attractive to scholars in sociology and the study of religion. Max Weber used the term -salvation good- to compare different religious traditions. Pierre Bourdieu employed the term in order to analyze -religious economy-. And recently, an American group of researchers advocating -rational choice of religion- put the theme at the forefront of current debates.
This book the fruit of an International Congress in Lausanne in April 2005 brings together leading specialists in the fields of sociology and the study of religion who discuss the terms -salvation goods- (or religious goods) and -religious market-. The authors test the applicability of these concepts by using specific examples and they either deliberately advocate or criticize Weberian, Bourdieusian or rational-choice perspectives."

Kategorie:
Religia
Kategorie BISAC:
Social Science > Sociology of Religion
Religion > Christian Church - Canon & Ecclesiastical Law
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Verlag Peter Lang
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783039112111
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
287
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

«Un estudio, sin duda, atrayente, interesante, especialmente para quienes intentan penetrar y comprender, desde el punto de vista sociológico, la variedad de fenómenos y movimientos religiosos y para-religiosos que pululan por el mercado actual.» (Jesús-Angel Barreda, Bibliographia Missionaria)

Contents: Jörg Stolz: Introduction: A New Look at the Question of Salvation Goods and Religious Markets - Peter-Ulrich Merz-Benz: Salvation Goods and Culture Goods: An Interpretation of Max Weber - Franz Schultheis: Salvation Goods and Domination: Pierre Bourdieu's Sociology of the Religious Field - Jörg Stolz: Salvation Goods and Religious Markets: Integrating Rational Choice and Weberian Perspectives - Steve Bruce: The Social Limits on Religious Markets - Pierre-Yves Brandt: Integration or Individuation: Are the Salvation Goods Promised by First-Century Christian Preaching Still Attractive? - Silvia Mancini: Salvation Goods and the Canonization Logic: On Two Popular Cults of Southern Italy - Enzo Pace: Salvation Goods, the Gift Economy and Charismatic Concern - Jean-Pierre Bastian: The New Religious Economy of Latin America - Terry Rey: Worthiness as Spiritual Capital: Theorizing Little Haiti's Religious Market - Véronique Altglas: Indian Gurus and the Quest for Self-perfection Among the Educated Middle-Classes - Maya Burger: What is the Price of Salvation? The Exchange of Salvation Goods between India and the West - Jean-François Mayer: Salvation Goods and the Religious Market in the Cultic Milieu.

The Editor: Jörg Stolz is professor of sociology of religion at the University of Lausanne and director of the Observatory of Religions in Switzerland (ORS).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia