• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sales Force Management: Leadership, Innovation, Technology: International Student Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sales Force Management: Leadership, Innovation, Technology: International Student Edition

ISBN-13: 9780367682538 / Angielski / Miękka / 2021 / 498 str.

USA) Marshall Greg W. (Rollins College
Sales Force Management: Leadership, Innovation, Technology: International Student Edition Greg W. (Rollins College, USA) Marshall 9780367682538 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sales Force Management: Leadership, Innovation, Technology: International Student Edition

ISBN-13: 9780367682538 / Angielski / Miękka / 2021 / 498 str.

USA) Marshall Greg W. (Rollins College
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In this 13th edition of Sales Force Management, Mark Johnston and Greg Marshall continue to build on the book's reputation as a contemporary classic, fully updated for modern sales management teaching, research, and practice. The authors have strengthened the focus on the use of technology in sales management, offered new discussions on innovative sales practices, and further highlighted sales and marketing integration. By identifying recent trends and applications, Sales Force Management combines real-world sales management best practices with cutting-edge theory and empirical research in a single, authoritative source. Pedagogical features include: Engaging breakout questions designed to spark lively discussion Leadership Challenge assignments and Minicases at the end of every chapter are to help students understand and apply the principles they have learned in the classroom Leadership, Innovation, and Technology boxes that simulate real-world challenges faced by salespeople and their managers Ethical Moment boxes in each chapter put students on the firing line of making ethical choices in sales Role-Play exercises at the end of each chapter, designed to enable students to learn by doing A comprehensive selection of updated and revised longer sales management case studies, in the book and on the companion website. This fully updated new edition offers a thorough and integrated overview of accumulated theory and research relevant to sales management, translated clearly into practical applications - a hallmark of Sales Force Management over the years. It is an invaluable resource for students of sales management at both undergraduate and postgraduate levels. The companion website features an instructor's manual, PowerPoints, case studies, and other tools to provide additional support for students and instructors.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367682538
Rok wydania:
2021
Dostępne języki:
Ilość stron:
498
Waga:
1.49 kg
Wymiary:
28.0 x 21.0
Oprawa:
Miękka

1. Introduction to Sales Management in the Twenty-First Century Part 1: Formulation of a Sales Program 2. The Process of Selling and Buying 3. Linking Strategies and the Sales Role in the Era of CRM and Data Analytics 4. Organizing the Sales Effort 5. The Strategic Role of Information in Sales Management Part 2: Implementation of the Sales Program 6. Salesperson Performance: Behavior, Role Perceptions, and Satisfaction 7. Salesperson Performance: Motivating the Sales Force 8. Personal Characteristics and Sales Aptitude: Criteria for Selecting Salespeople 9. Sales Force Recruitment and Selection 10. Sales Training: Objectives, Techniques, and Evaluation 11. Salesperson Compensation and Incentives Part 3: Evaluation and Control of the Sales Program 12. Cost Analysis 13. Evaluating Salesperson Performance

Mark W. Johnston is the Alan and Sandra Gerry Professor of Marketing and Ethics at Rollins College in Florida, USA, and is a consultant for firms in the personal health care, chemical, transportation, service, and telecommunications industries. Greg W. Marshall is the Charles Harwood Professor of Marketing and Strategy at Rollins College in Florida, USA, and is a Professor of Marketing and Sales at the Aston Business School in Birmingham, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia