• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sales Advantage: How to Get It, Keep It, and Sell More Than Ever » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sales Advantage: How to Get It, Keep It, and Sell More Than Ever

ISBN-13: 9780743244688 / Angielski / Miękka / 2013 / 304 str.

Dale Carnegie; J. Oliver Crom; Michael A. Crom
Sales Advantage: How to Get It, Keep It, and Sell More Than Ever Carnegie, Dale 9780743244688 Free Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sales Advantage: How to Get It, Keep It, and Sell More Than Ever

ISBN-13: 9780743244688 / Angielski / Miękka / 2013 / 304 str.

Dale Carnegie; J. Oliver Crom; Michael A. Crom
cena 75,98
(netto: 72,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 75,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Now, for the first time ever, the time-tested, proven techniques perfected by the world-famous Dale Carnegie(R) sales training program are available in book form.

The two crucial questions most often asked by salespeople are: "How can I close more sales?" and "What can I do to reduce objections?" The answer to both questions is the same: You learn to sell from a buyer's point of view.

Global markets, increased technology, information overload, corporate mergers, and complex products and services have combined to make the buying/selling process more complicated than ever. Salespeople must understand and balance these factors to survive amid a broad spectrum of competition. Moreover, a lot of what the typical old-time salesperson did as recently as ten years ago is now done by e-commerce. The new sales professional has to capture and maintain customers by taking a consultative approach and learning to unearth the four pieces of information critical to buyers, none of which e-commerce alone can yield. "The Sales Advantage" will enable any salesperson to develop long-term customer relationships and help make those customers more successful -- a key competitive advantage. The book includes specific advice for each stage of the eleven-stage selling process, such as:

- How to find prospects from both existing and new accounts

- The importance of doing research before approaching potential customers

- How to determine customers' needs, such as their primary interest (what they want), buying criteria (requirements of the sale), and dominant buying motive (why they want it)

- How to reach the decision makers

- How to sell beyond questions of price

The cutting-edge sales techniques in this book are based on interviews accumulated from the sales experiences of professionals in North America, Europe, Latin America, and Asia. This book, containing more than one hundred examples from successful salespeople representing a wide variety of products and services from around the world, provides practical advice in each chapter to turn real-world challenges into new opportunities.

"The Sales Advantage" is a proven, logical, step-by-step guide from the most recognized name in sales training. It will create mutually beneficial results for salespeople and customers alike.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Education
Business & Economics > Motivational
Wydawca:
Free Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780743244688
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
304
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Carnegie, Dale Dale Carnegie was an American self-improvement lec... więcej >
Crom, J. Oliver J. Oliver Crom has more than forty-five years of s... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia