• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Safety and Security in Tourism: Recovery Marketing After Crises » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Safety and Security in Tourism: Recovery Marketing After Crises

ISBN-13: 9780789037831 / Angielski / Twarda / 2009 / 288 str.

Noel Scott
Safety and Security in Tourism: Recovery Marketing After Crises Scott, Noel 9780789037831 Haworth Hospitality Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Safety and Security in Tourism: Recovery Marketing After Crises

ISBN-13: 9780789037831 / Angielski / Twarda / 2009 / 288 str.

Noel Scott
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

"Simultaneously as Journal of travel & tourism marketing, volume 23, numbers 2/3/4 2007."

Kategorie:
Turystyka
Kategorie BISAC:
Travel > Special Interest - Business
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Haworth Hospitality Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789037831
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
288
Waga:
0.92 kg
Wymiary:
29.72 x 21.08 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Tourism Crises and Marketing Recovery Strategies  2. Stealth Risks and Catastrophic Risks: On Risk Perception and Crisis Recovery Strategies  3. Mediating the Effects of Natural Disasters on Travel Intention  4. Tourism Crisis Management and Organizational Learning: The Role of Reflection in Developing Effective DMO Crisis Strategies  5. The Role of Market Orientation in Managing Crises During the Post-Crisis Phase  6. A Cautionary Tale of a Resort Destination's Self-Inflicted Crisis  7. Communicating Tourism Crises Through Destination Websites  8. London Tourism: A 'Post-Disaster' Marketing Response  9. Understanding the Potential Impact on the Image of Canada as a Weekend Travel Destination as a Result of Western Hemisphere Travel Initiative Passport Requirements  10. Branding Post-Conflict Destinations: Recreating Montenegro After the Disintegration of Yugoslavia  11. Tourism Market Recovery in the Maldives After the 2004 Indian Ocean Tsunami  12. Market Segmentation in Time of Crisis: A Case Study of the MICE Sector in Thailand  13. Post Crisis Recovery: The Case of After Cyclone Larry  14. The Heart Recovery Marketing Campaign: Destination Recovery After a Major Bushfire in Australia's National Capital  15. Crisis Management: A Case Study from the Greek Passenger Shipping Industry  16. Crisis Management Planning to Restore Tourism After Disasters: A Case Study from Taiwan  17. Repositioning a Tourism Destination: The Case of New Orleans After Hurricane Katrina  18. Backpacking Your Way into Crisis: An Exploratory Study into Perceived Risk and Tourist Behaviour Amongst Young People  19. Crisis Management in Tourism: Preparing for Recovery  20. Developing a Research Agenda for Tourism Crisis Management, Market Recovery and Communications 

Noel Scott is a senior research fellow in the School of Tourism, The University of Queensland, Australia. Eric Laws is an adjunct professor at James Cook University, Australia. Bruce Prideaux is professor of marketing and tourism management and Deputy Dean of the School of Postgraduate Studies at James Cook University, Australia.

Scott, Noel Noel Scott is at University of Queensland, Austral... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia