• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

SERVQUAL in RETAILING : Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

SERVQUAL in RETAILING : Theory and Practice

ISBN-13: 9783659264870 / Angielski / Miękka / 2012 / 324 str.

Swapna Bhargavi Gantasala; Prabhakar Venugopal Gantasala; Krishna Naik Chanda Naik Gari
SERVQUAL in RETAILING : Theory and Practice Gantasala, Swapna Bhargavi; Gantasala, Prabhakar Venugopal; Chanda Naik Gari, Krishna Naik 9783659264870 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

SERVQUAL in RETAILING : Theory and Practice

ISBN-13: 9783659264870 / Angielski / Miękka / 2012 / 324 str.

Swapna Bhargavi Gantasala; Prabhakar Venugopal Gantasala; Krishna Naik Chanda Naik Gari
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

SERVQUAL has interested many a researcher as a critical element of customer perceptions. Service Quality is a dominant element in customer evaluations even when services are offered in combination with a physical product. Service Quality and Service Performance are best judged on Customer Satisfaction as an important outcome. Research has revealed that Service Quality has grown in importance for companies that want to be competitive and wish to be distinguished amongst competitors. The researchers base this empirical research on the model presented by Parasuraman, Velarie Zeithaml, and Leonard Berry. Five SERVQUAL dimensions have been considered for the study to be influencing Customer Satisfaction and Repurchase Intentions. Also considered for this study is the influence of Product quality and Price factors along with Customers perceptions on various factors influencing retail business. Of utmost interest to the researchers was to test this model in the retail scenario. Three different formats of stores were selected and the study was carried out for testing different hypothesis that presumed relationship between various SERVQUAL dimensions and Customer Satisfaction.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659264870
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
324
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Gantasala, Swapna BhargaviDr. Swapna Bhargavi G. specializes in Marketing Management with contributions in research spanning Retailing, Services Marketing and Consumer Behavior. She has to her credit published in a number of International Journals and presented her research in numerous International Conferences. Her experience in academics and the industry spans 7 years.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia