• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Routledge International Handbook of Emotions and Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Routledge International Handbook of Emotions and Media

ISBN-13: 9781138610491 / Angielski / Twarda / 2021 / 340 str.

Katrin Doveling;Elly A. Konijn
Routledge International Handbook of Emotions and Media Katrin Döveling, Elly A. Konijn 9781138610491 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Routledge International Handbook of Emotions and Media

ISBN-13: 9781138610491 / Angielski / Twarda / 2021 / 340 str.

Katrin Doveling;Elly A. Konijn
cena 1042,29
(netto: 992,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1038,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Innovative and highly up-to-date: brings together, for the first time, research on different aspects of the interrelations between emotions, the mass media, and society Multidisciplinary and integrative: consolidates research from a variety of disciplines under one unifying conceptual roof International scope: has a pronounced international scope and brings together researchers from Europe, Asia, the US, and Australia Uniqueness: in its approach to combine two obviously intertwined hallmarks of modern societies - the impact of mass media communications on individual as well as public emotionality Wide readership: this volume will be an international standard reference manual for students and researchers with various disciplinary backgrounds alike, in particular media and communication studies, sociology and psychology of mass communication, cultural studies, and political communication.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Emotions
Social Science > General
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge International Handbooks
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138610491
Rok wydania:
2021
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000346050
Ilość stron:
340
Waga:
0.80 kg
Wymiary:
24.624.6 x 17.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I. Emotions and Media: From Motives to Meanings and Measurements  1. Emotions and the Media: Interdisciplinary Perspectives  2. The Descent of Emotions in Media: Darwinian Perspectives  3. Emotions are Key in Processing Media Messages: From Noise to Nucleus  4. The Measurement of Positive and Negative Affect in Media Research  Part II. Emotions in the Selection and Processing of Media Content  5. The Role of Affect and Mood Management in Selective Exposure to Media Messages  6. Media-based Emotional Coping: Examining the Emotional Benefits and Pitfalls of Media Consumption  7. Tragic and Poignant Entertainment: The Gratifications of Meaningfulness  8. The Role of Morality in Emotional Responses to Entertainment  Part III. Emotional Consequences of Media Use  9. The Affective Consequences of Media Use  10. The Influence of Form and Presentation Attributes of Traditional Media on Emotion  11. Fun Boxes to Empathy Machines: The Emotions of Digital Games  12. Disaster News and Public Emotions  Part IV. Emotion and Media in Politics and Persuasion  13. Emotion, Media, and the Global Village  14. Creating Fear: Transforming Terrorist Attacks into Control and Consumption  15. The Role of Emotion in Persuasion  16. Embodied Politics and Emotional Expression in the Populist Era: Research Advances Amid a Disruptive Decade  17. Media, Politics, and Affect  Part V. Emotions and Interactive Media  18. Emotionally Resonant Media: Advances in Sensing, Understanding, and Influencing Human Emotion Through Interactive Media  19. Nonverbal Synchrony, Media, and Emotion  20. Emotion and Digital Media: Emotion Regulation in Interactive, On-Demand, and Networked Media



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia