• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Routledge Handbook of the Tourist Experience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Routledge Handbook of the Tourist Experience

ISBN-13: 9781032114279 / Miękka / 2023 / 636 str.

Routledge Handbook of the Tourist Experience  9781032114279 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Routledge Handbook of the Tourist Experience

ISBN-13: 9781032114279 / Miękka / 2023 / 636 str.

cena 214,58 zł
(netto: 204,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,38 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Routledge Handbook of the Tourist Experience offers a comprehensive synthesis of contemporary research on the tourist experience. It draws together multidisciplinary perspectives from leading tourism scholars to explore the emergent tourist behaviours and motivations.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032114279
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
636
Wymiary:
24.6 x 17.4
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Section 1: Dimensions of the Contemporary Tourist Experience  1. Tourism, the Tourist Experience and Postmodernity: Theory, Application and Research  2. Experiencing Tourism: Experiencing Happiness?  3. The Emotional Dimension of the Tourist Experience  4. Building the Orchestra Model of Tourist Experience, Integration, and Examples  5. The Inter-Relationship Between Tourist Satisfaction and Tourist Experiences: How Does One Contribute to the Other?  6. Evolving Authenticity into the Magical Realm of Fantasy-Based Third-Order Simulacra  7. Tourist Experiences: Liminal, Liminoid or Just Doing Something Different?  8. Finding Flow in the Travel Experience  9. Tourist Experiences as Attention Products  10. Tourist Experience: A Semiotic Perspective  11. Performing Beyond the View: Embodiment and Tourist Experiences  12. Tourism: A Spiritual Experience? Section 2: Tourist Demand and Motivation  13. The Ulysses Factor Revisited: Consolidating the Travel Career Pattern Approach to Tourist Motivation  14. The Experienced Tourist – Proposing a New Tourist Typology  15. Tourist Motivation: A Critical Overview  Section 3: Tourist Roles and Experiences  16. Traveller, Tourist and the ‘Lost Art of Travelling’: The Debate Continues  17. Mass Tourism and Personal Experiences  18. Backpacker Tourist Experiences: Temporal, Spatial and Cultural Perspectives  19. Volunteer Tourism: ‘It's No Use Going Back to Yesterday, Because I Was a Different Person Then’  20. Feelin’ Groovy: Exploring Slow(ness) in Tourism Experience  21. Ecotourist Experience: Myth or reality?  22. Is It Just the Music? Understanding the Atmosphere in Festivalgoers’ Experience at British Rock Music Festivals  23. The Film-Induced Tourism Experience  24. Remembrancing, Remembrance Gangs, and Co-opted Encounters: Loading and Reloading Dark Tourism Experiences  25. Frontier Tourism: Transcendence Through Trial  26. Creating Wellness Tourism Experiences  27. Seeking the Unusual But Sustainable: Scuba Diving Experience  28. Religious Tourism: A Spiritual or Touristic Experience?  29. The Contemporary Cruise Tourist Experience  30. Key Components of Sport Tourist Experiences  31. Photography and the Tourist Experience: From Cameras to Smartphones  32. Accessible Tourist Experiences  Section 4: The Tourist Experience and Place  33. Marketing a Sense of Place to Tourists: A Critical Perspective  34. The Importance of Built Heritage in the English Seaside Experience  35. Island Tourist Experiences  36. Delivering Appealing and Competitive Rural Wine Tourism Experiences  37. Wilderness Tourism: Nature-Based Tourist Experiences in Wild Places  Section 5: Creating and Mediating the Tourist Experience  38. Designing the Tourist Experience: A Marketing Perspective  39. Tourist Experience: A Marketing Perspective  40. Value Co-Creation in Tourism Eco-Systems: Operant and Operand Resources  41. Place-Based Education, Cemetery Visitation and the Tourist Experience  42. Service Experiences and Innovation in the Hospitality Industry  43. Tour Guides as Mediators of Commemoration, Education and Holiday Making: The Anthropology of the Dark Tourism Experience in Berlin  44. Experience Design in the Smart Tourism Destination

Richard Sharpley is Professor of Tourism and Development at the University of Central Lancashire, Preston, UK. His research interests lie within two broad areas – tourism and sustainable development and the tourist experience – and he has researched and published widely in both.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia