• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Routledge Handbook of Media Law » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Routledge Handbook of Media Law

ISBN-13: 9781138858886 / Angielski / Miękka / 2015 / 600 str.

Monroe E. Price; Stefaan Verhulst; Libby Morgan
Routledge Handbook of Media Law Monroe E. Price Stefaan Verhulst Libby Morgan 9781138858886 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Routledge Handbook of Media Law

ISBN-13: 9781138858886 / Angielski / Miękka / 2015 / 600 str.

Monroe E. Price; Stefaan Verhulst; Libby Morgan
cena 277,42 zł
(netto: 264,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This title provides a survey of media law from a comparative perspective. It offers an understanding of the forces that generate media standards and perpetuate them, all against the background of modern democratisation, economic development, globalisation and technological innovation.

Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Communications
Law > Media & the Law
Law > Computer & Internet
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138858886
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
600
Waga:
1.06 kg
Wymiary:
24.38 x 17.53 x 3.56
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction, Stefaan Verhulst and Monroe Price Part 1: Media Policy and Institutional Design 1. Tracing Media Policy Decisions: Of Stakeholders, Networks and Advocacy Coalitions, Hilde Van Den Bulck 2. Rational Legal Authority, Formal and Informal Rules in the News Media, Paolo Mancini 3. Independence in Media Regulation, Thomas Gibbons 4. Mainstreaming EU cultural policies internally and externally: caught between subsidiarity and global subsidiarity?, Jan Loisen, Caroline Pauwels and Karen Donders 5. Commercial Content and its Relationship to Media Content: Commodification and Trust, Lesley Hitchens Part 2: Media Policy, Free Speech and Citizenship 6. The European Court of Human Rights, Media Freedom and Democracy, Rónán Ó Fathaigh and Dirk Voorhoof 7. The different concepts of free expression and its link with democracy, public sphere and other concepts, Joan Barata Mir 8. Internet Freedom, the Public Sphere and Constitutional Guarantees: a European Perspective, Bernd Holznagel 9. Freedom of Expression and the Right of Access to the Internet: A New Fundamental Right?, Nicola Lucchi 10. From Freedom of Speech to the Right to Communicate, Daithí Mac Síthigh 11. Public Service Media Narratives, Ellen Goodman 12. Accountability, Citizenship and Public Media, Richard Collins Part 3: Media Policy and Comparative Perspectives 13. Customary Law and Media Regulation in Conflict and Post-Conflict States, Nicole Stremlau 14. In the Name of God: Faith-based Internet Censorship in Majority Muslim Countries, Helmi Noman 15. Media Control with Chinese Characteristics, Rogier Creemers 16. Social Dynamics in the Evolution of China’s Internet Content Control Regime, Guobin Yang 17. Between Sedition and Seduction: Thinking Censorship in South Asia, William Mazzarella and Raminder Kaur Part 4: Media Policy and Media Governance 18. Controlling New Media (Without the Law), Mira Burri 19. Are states still important? Reflections on the nexus between national and global media and communication policy, Marc Raboy and Aysha Mawani 20. International Governance in a New Media Environment, Rolf Weber 21. Self- and Co-Regulation: Evidence, Legitimacy and Governance, Michael Latzer, Natascha Just, Florian Saurwein 22. Media Governance and Technology: From "Code is Law" to Governance Constellations, Christian Katzenbach 23. Governing Media Through Technology: The Empowerment Perspective, Antonios Broumas Part 5: Media Policy and Technological Transformation 24. Do we know a medium when we see one? New media ecology, Karol Jakubowicz 25. To 'be let alone' in social media: the market and regulation of privacy, Katharine Sarikakis and Dimitris Tsapogas 26. Self-Regulation and the Construction of Media Harms: Notes on the Battle over Digital "Privacy", Joseph Turow 27. Technological Innovation, Paradox and ICTs: Challenges for Governing Institutions, Robin Mansell 28. Net Neutrality and Audiovisual Services, Nico van Eijk 29. Network Neutrality and the Need for a Technological Turn in Internet Scholarship, Christopher Yoo

Monroe E. Price is Director of the Center for Global Communication Studies at the Annenberg School for the University of Pennsylvania and Joseph and Sadie Danciger Professor of Law and Director of the Howard M. Squadron Program in Law, Media and Society at the Cardozo School of Law. Stefaan Verhulst is Chief of Research at the Markle Foundation. Previously he was the co-founder and co-director, with Professor Monroe Price, of the Programme in Comparative Media Law and Policy (PCMLP) at Oxford University, as well as senior research fellow at the Centre for Socio Legal Studies. Libby Morgan is the Associate Director of the Center for Global Communication Studies at the Annenberg School for the University of Pennsylvania.

Price, Monroe E. Monroe E. Price is co-director of Oxford Universit... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia