• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Routledge Handbook of International Sport Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Routledge Handbook of International Sport Business

ISBN-13: 9780367896874 / Angielski / Miękka / 2020 / 420 str.

Mark Dodds; Kevin Heisey; Aila Ahonen
Routledge Handbook of International Sport Business Mark Dodds Kevin Heisey Aila Ahonen 9780367896874 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Routledge Handbook of International Sport Business

ISBN-13: 9780367896874 / Angielski / Miękka / 2020 / 420 str.

Mark Dodds; Kevin Heisey; Aila Ahonen
cena 233,60
(netto: 222,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Anybody working in sport business today has to have an international perspective. This book offers an in-depth guide to the key themes and issues in international sports business, covering every core area from strategy and marketing to finance, media and the law.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Sports & Recreation > Business Aspects
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367896874
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000346050
Ilość stron:
420
Waga:
0.95 kg
Wymiary:
24.38 x 17.27 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction [Mark Dodds, Kevin Heisey and Aila Ahonen]  Part 1: International Sport Business Strategy  1. Export of National Sport Leagues [Herbert Woratschek, Guido Schafmeister and Tim Ströbel]  2. Sport Business Intelligence and Data-Driven Decisions: The Case of AKK Sports Ltd and WRC Championship Neste Rally Finland [Risto Rasku and Douglas Michele Turco]  3. The UEFA Euro Championship 2020: A Path to Success or a Mistake in the Making? [Claudia Stura, Christina Aicher, Robert Kaspar, Carina Klein, Susanne Schulz and Stefan Unterlechner]  4. Major sport events at the center of International Sport Federations’ resource strategy [Josephine Clausen and Emmanuel Bayle]  5. Hosting International Sporting Events [Heather L. Dichter]  6. Globalisation of Sport Business Management Education [Pedro Guedes de Carvalho and Darlene A. Kluka]  Part 2: Sport Marketing  7. Marketing Implications of Playing Regular Season Games in International Markets: Losing ‘Home’ Domestic Advantage or Gaining ‘Away’ International Advantage? [Eric Schwartz]  8. Olympic Games Image Perceptions Among Onsite Spectators: The Cases of Beijing, London and Sochi [Kyriaki (Kiki) Kaplanidou, Serkan Berber and Dan Drane]  9. The Role of Endorsement in International Sports Marketing [Sara Keshkar]  10. Women’s Tennis Association Efforts in Asian Markets [Vicky Martin and Valentina Starkova]  11. Globalizing a Brand Through Sport Sponsorships: The Case of Turkish Airlines and Its Sport Marketing Efforts [Cem Tinaz]  Part 3: Sport Economics and Finance  12. Football’s Failing Finances [John Beech]  13. Debentures in the United Kingdom and Seat Licenses in the United States: Assessing the Similarities and Differences [Kevin Heisey]  14. The Significance of Direct Economic Impact of International Sport Events for the Hosting City [Osmo Laitila and Noud van Herpen]  15. Maximizing Revenue Through Ticketing Technology [Jim Reese]  16. Sport Industry in China: Opportunities and Challenges [Dongfeng Liu]  17. International Trade of Sport Products: Free Trade Agreements, Sporting Goods and Playing Talent [Sungho Cho]  Part 4: Legal Aspects  18. Athlete Involvement in the Governance of Sport Organizations [Bogdan Ciomaga, Lucie Thibault and Lisa A. Kihl]  19. Athlete Image Rights in the US and UK [Simon Boyes and Natasha Brison]  20. How Can Sport Sponsors Comply with International Corruption Laws [Mark Dodds]  21. Trademark Protection Across Borders [Kerri Cebula]  22. Privacy at Work: Strategies for Successful Social Media Policies [Lauren McCoy]  Part 5: Sport Media and Communication  23. Hijacking of a Hashtag: The Case of #CheersToSochi [Lauren Burch, Ann Pegoraro and Evan Fredrick]  24. Arabian Gulf Game Plan: The Social Media Marketing Strategy of the Emirates American Football League  [Matthew A. Gilbert]  25. Internationalization as a Strategy for Success in the LPGA [Tara Mahoney]  26. Sports-Media Complex and the Business of Football in Africa [Gerard A. Akindes]  Part 6: Sport Tourism  27. Global Sport Tourism and the Lure of Mega-Events [Brendon Knott and Kamilla Swart]  28. Sports Facilities Tourism [Louise Bielzer]  29. Promoting Responsible Sustainability in Sport Tourism: A Logic Model Approach [Derek van Rheenen]  30. Small-Scale Active Sport Tourism is International Business [Richard J. Buning and Brian D. Krohn]  Part 7: Sport Development  31. India: From a Cricketing Nation to a Business Industry [Juthika Mehta]  32. The Role of Highlight Events in Sport-For-Development [Nico Schulenkorf and Katie Schlenker]  33. Social Entrepreneurship and Sport [Jonathan Robertson]  34. The Importance of Entrepreneurship in Small and Medium Size Sport Enterprises [Aila Ahonen and Sari Savolainen]  35. Partnership Building to Create Change [Kevin Heisey]



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia