• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Role of Social Media in Influencing Public Awareness and Acceptance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Role of Social Media in Influencing Public Awareness and Acceptance

ISBN-13: 9786208417239 / Angielski / Miękka / 2024 / 64 str.

Iorlumun Tarlumun; Esther Nguemo Ujia
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Role of Social Media in Influencing Public Awareness and Acceptance

ISBN-13: 9786208417239 / Angielski / Miękka / 2024 / 64 str.

Iorlumun Tarlumun; Esther Nguemo Ujia
cena 191,04
(netto: 181,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,10
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This study examines the role of social media in disseminating information about Nigeria's new Naira design policy. It focuses on identifying the platforms used, evaluating their influence and impact, and analyzing the challenges encountered in their usage. Anchored on the Diffusion of Innovation theory, the research employed a survey methodology with data collected via questionnaires distributed to 400 respondents in Makurdi, Benue State. Key findings reveal that Facebook is the most utilized platform, followed by X (formerly Twitter), Instagram, and WhatsApp. Social media proved highly influential in creating public awareness through rapid updates, interactive engagement, and educational campaigns. However, challenges such as poor internet connectivity, high data costs, and limited reach were significant obstacles. The study concludes that social media is an effective tool for disseminating government policies, provided infrastructural issues are addressed. Recommendations include improving internet infrastructure, reducing data costs, and leveraging social media's potential for wider audience engagement.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786208417239
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
64
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia