• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Revolution in Marketing: Market Driving Changes: Proceedings of the 2006 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Revolution in Marketing: Market Driving Changes: Proceedings of the 2006 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference

ISBN-13: 9783319117607 / Angielski / Twarda / 2014 / 274 str.

Harlan E. Spotts
Revolution in Marketing: Market Driving Changes: Proceedings of the 2006 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference Spotts, Harlan E. 9783319117607 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Revolution in Marketing: Market Driving Changes: Proceedings of the 2006 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference

ISBN-13: 9783319117607 / Angielski / Twarda / 2014 / 274 str.

Harlan E. Spotts
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science. This volume includes the full proceedings from the 2006 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in San Antonio, Texas, entitled Revolution in Marketing: Market Driving Changes.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academ
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319117607
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2015
Numer serii:
000766227
Ilość stron:
274
Waga:
9.36 kg
Wymiary:
27.9 x 21.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Doctoral Colloquium: Consumer Behavior Issues, Part I.- Retailing: Store Environment and Image.- Consumer Behavior: Cultural Influences and Behavior.- Doctoral Colloquium: Consumer Behavior Issues, Part II.- Branding in the B2B Marketplace.- International Marketing Strategies.- Value Creation within a Service Dominant Logic for Marketing .- Excellence in Marketing Education and Innovative Teaching: Special Session.- The Internationalization of Marketing Education.- Pricing, Products & Packaging.- Organizational Learning and Market Orientation.- Impact of Technology on Consumer Behavior.- Decisions, Decisions.- Service Technology & Knowledge Management.- Consumer Communication & Decision Making.- Pricing, Service & Trust in B2B Relationship.- Advertising Issues.- Online Marketing Communications.- B2B Marketing in the New Electronic Environment.- Excellence in Marketing Education and Innovative Teaching: Revising the Marketing Curriculum.- Logistics Service: Strategic Implications.- Understanding the International Retail Customer.- Web Pricing and Product Sampling.- Managing B2B Relationships.- Consumption Under Uncertainty.- Cross-national Comparisons of Consumers.- Insights into Sales Management: Knowledge, Performance and Scale Development.- Channels, Logistics and Industrial Marketing Issues.- Service Satisfaction.- Advertising in the 21st Century.- Strategic Management in B2B Contexts.- Capabilities and Competitive Advantage.- CRM Issues.- Marketing & Society.- Strategic Marketing Issues.- Key Issues for the Marketing Educator.- Online Consumer Behavior.- International Marketing Ethics and Nonprofit Issues.- Foundations of Desire.- Customer Relationships Across Continents.- International Marketing Issues.- Purchase Behavior and Cross-selling of Services.- Online Advertising Effects.- Improving the Application of Research Methods.- International/Foreign Consumer Perspectives.

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

This volume includes the full proceedings from the 2006 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in San Antonio, Texas, entitled Revolution in Marketing: Market Driving Changes.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia