• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Revitalising Audience Research: Innovations in European Audience Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Revitalising Audience Research: Innovations in European Audience Research

ISBN-13: 9781138097810 / Angielski / Miękka / 2017 / 294 str.

Frauke Zeller; Cristina Ponte; Brian O'Neill
Revitalising Audience Research: Innovations in European Audience Research Frauke Zeller Cristina Ponte Brian O'Neill 9781138097810 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Revitalising Audience Research: Innovations in European Audience Research

ISBN-13: 9781138097810 / Angielski / Miękka / 2017 / 294 str.

Frauke Zeller; Cristina Ponte; Brian O'Neill
cena 233,13
(netto: 222,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume focuses on processes and means to revitalise the academic field of audience research.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Methodology
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in European Communication Research and Edu
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138097810
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000762919
Ilość stron:
294
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"The topics cover a variety of narrowly focused projects, from ethnographic research into online gamers’ behavior in the game and in real life, to the reasoning of young people who are not using social networking sites, to a linguistic perspective on how group identities are constructed in online discussions." – Barbara Jungwirth, Reliable Translations

Introduction: Revitalising Audience Research: Innovations in European Audience Research Frauke Zeller, Cristina Ponte, and Brian O’Neill  Part I: Methodological Revitalisation and Innovation  1. Lost in Transition? Conducting a Hybrid Ethnography ‘In’ and ‘Out’ Second Life Katleen Gabriels and Joke Bauwens  2. ‘If You Asked Me...’ Exploring Autoethnography as a Means to Critically Assess and Advance Audience Research Alexander Dhoest  3. Expanding the Reach of the Interview in Audience and Reception Research: The Performative and Participatory Models of Interview David Mathieu and Maria José Brites  4. Software Studies and the New Audiencehood of the Digital Ecology Craig Hight  5. Emergent Group Identity Construal in Online Discussions: A Linguistic Perspective Barbara Lewandowska-Tomaszczyk  6. Using Linguistic Ethnography to Study Techno Eliteness of Social Media Audiences Joke Beyl and Yuwei Lin  7. Exploring Landscapes of News Consumption Cross-Nationally: The Use of Q Methodology to Fuse Quantitative and Qualitative Approaches for Increased Explanatory Power in Comparative Research Cédric Courtois, Kim Christian Schrøder, and Christian Kobbernagel  Part 2: New Fields of Research, New Challenges  8. From the Womb to the Tomb: Conceptual Similarities in Studying the Youngest and the Oldest of Audiences Dafna Lemish and Galit Nimrod  9. Grey Zones: Audience Research, Moral Evaluations and Online Risk Negotiation Ingunn Hagen and Ana Jorge  10. Using and Not Using Social Media: What Triggers Young People’s SNS Practices? Christine W. Trültzsch-Wijnen, Sascha Trültzsch-Wijnen and Andra Siibak  11. Audiences as Socio-Technical Actors: The ‘Styles’ of SNS Users Piermarco Aroldi and Nicoletta Vittadini  12. The Intermediality of Cross-Media Audiences: The Case of Digital Television Taisto Hujanen and Seppo Kangaspunta  13. Exploring Audience Activities and Their Power-Relatedness in the Digitalised City: Diversity and Routinisation of People’s Media Relations in the Triply Articulated Urban Space Seija Ridell  14. Big Data in Audience Research: A Critical Perspective Frauke Zeller

Frauke Zeller is Assistant Professor in the School of Professional Communication at Ryerson University, Canada

Cristina Ponte is Associate Professor in the Department of Communication Science at the Universidade Nova de Lisboa, Portugal

Brian O’Neill is Head of the School of Media at the Dublin Institute of Technology, Ireland



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia