• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Revisiting the Philosophical Foundations of Trademarks in the US and UK » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Revisiting the Philosophical Foundations of Trademarks in the US and UK

ISBN-13: 9781443817790 / Twarda / 2010 / 230 str.

Mohammad Amin Naser
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Revisiting the Philosophical Foundations of Trademarks in the US and UK

ISBN-13: 9781443817790 / Twarda / 2010 / 230 str.

Mohammad Amin Naser
cena 203,23
(netto: 193,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,25
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book challenges the philosophical foundations of current trademark systems in the USA and the UK. It argues that the process of trademark creation should be transformed to the more practical and realistic proposition of “co-authorship” of trademarks by both the public and trademark owners. The book develops the “Economic-Social Planning justification”, which departs from the economic argument that trademarks reduce consumer search costs, and then proposes that trademarks should be formulated in a manner which helps foster a just and attractive culture. Trademarks are thus seen as source and origin identifiers, rather than quality identifiers. The book focuses on the often ignored role of the public and their rights in trademarks and calls for the adoption of the confusion rationale for trademark protection, not the dilution individualistic rationale. The two jurisdictions of this book prove adverse effects over the rights of the public in terms of using trademarks in cultural and expressive contexts, thereby threatening the principles of freedom of expression as a human fundamental right.

Kategorie:
Inne
Wydawca:
Cambridge Scholars Publishing (RJ)
ISBN-13:
9781443817790
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
230
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia