• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reviewing the Success of Full-Service Community Schools in the US: Challenges and Opportunities for Students, Teachers, and Communities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reviewing the Success of Full-Service Community Schools in the US: Challenges and Opportunities for Students, Teachers, and Communities

ISBN-13: 9781032238111 / Angielski / Miękka / 2021 / 198 str.

Mavis G. Sanders; Claudia Galindo
Reviewing the Success of Full-Service Community Schools in the US: Challenges and Opportunities for Students, Teachers, and Communities G. Sanders, Mavis 9781032238111 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reviewing the Success of Full-Service Community Schools in the US: Challenges and Opportunities for Students, Teachers, and Communities

ISBN-13: 9781032238111 / Angielski / Miękka / 2021 / 198 str.

Mavis G. Sanders; Claudia Galindo
cena 195,06 zł
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Originally published as a special issue of the Journal of Education for Students Placed at Risk, this expanded text provides new insights into the successful, sustained implementation of Full-Service Community Schools (FSCSs) in the United States.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Policy & Reform
Education > Urban
Education > Multicultural Education
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Educational Equality and Diversity
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032238111
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000710699
Ilość stron:
198
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: Expanding Knowledge for a New Era of Full-Service Community Schools by Mavis G. Sanders and Claudia L. Galindo

1. A Comparative Analysis of the Impact of a Full-Service Community School on Student Achievement by Stephen J. Caldas, Diane W. Gómez, and JoAnne Ferrara

2. Student Attendance: A Persistent Challenge and Leading Indicator for Baltimore’s Community School Strategy by Rachel E. Durham, Jessica Shiller, and Faith Connolly

3. A Question of Necessity or of Equity? Full-Service Community Schools and the (mis)Education of Black Youth by Maxine McKinney de Royston and Tia C. Madkins

4. The Role of Teachers in Transforming an Urban Full-Service Community High School: Exploring Processes of Change by Mavis G. Sanders and Claudia L. Galindo

5. Community Engagement through Partnerships: Lessons Learned from a Decade of Full-Service Community School Implementation by Monica A. Medina, Gayle Cosby, and Jim Grim

6. Sustaining Full-Service Community Schools: Lessons from the Tulsa Area Community Schools Initiative by Curt M. Adams

Conclusion: Working Toward Educational Equity and the Sustainability of Full-Service Community Schools by Claudia L. Galindo and Mavis G. Sanders

Mavis G. Sanders is Professor of Education and Affiliate Professor for the doctoral program in Language, Literacy, and Culture at the University of Maryland, Baltimore County (UMBC), US.

Claudia L. Galindo is Associate Professor in the Education Policy and Leadership program at the University of Maryland, College Park, US.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia