• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Rethinking Information Literacy : A Practical Framework for Supporting Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Rethinking Information Literacy : A Practical Framework for Supporting Learning

ISBN-13: 9781856048224 / Angielski / Miękka / 2012 / 224 str.

Jane Secker; Emma Coonan
Rethinking Information Literacy : A Practical Framework for Supporting Learning Secker, Jane; Coonan, Emma 9781856048224 FACET PUBLISHING - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Rethinking Information Literacy : A Practical Framework for Supporting Learning

ISBN-13: 9781856048224 / Angielski / Miękka / 2012 / 224 str.

Jane Secker; Emma Coonan
cena 364,34
(netto: 346,99 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 352,62
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

A vision for the future of information literacy teaching Based on groundbreaking research, undertaken by the authors as part of the prestigious Arcadia Programme at Cambridge University, this presents a new and dynamic information literacy curriculum developed for the 21st century information professional. The curriculum adopts a broad definition of information literacy that encompasses social as well as academic environments and situates IL as a fundamental attribute of the discerning scholar and the informed citizen. It seeks to address in a modular, flexible and holistic way the developing information needs of students entering higher education over the next five years. Interweaving the authors' research and the reflections of internationally-recognised experts from the library, education and information literacy sectors, it will illustrate how and why this new curriculum will work in practice. Contributors include: Sarah Pavey, Boxhill School Andy Priestner, University of Cambridge Geoff Walton, Staffordshire University Susie Andretta, London Metropolitan University Libby Tilley, University of Cambridge.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > General
Wydawca:
FACET PUBLISHING
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781856048224
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
224
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.2 x 15.8 x 1.1
Oprawa:
Miękka

Strand One: Transition from school to higher education - Sarah Pavey
Strand Two: Becoming an independent learner - Geoff Walton and Jamie Cleland
Strand Three: Developing academic Literacies - Moira Bent
Strand Four: Mapping and evaluating the information landscape - Clare McCluskey
Strand Five: Resource discovery in your discipline - Isla Kuhn
Strand Six: Managing information - Elizabeth Tilley
Strand Seven: The ethical dimension of information - Lyn Parker
Strand Eight: Presenting and communicating knowledge - Andy Priestner
Strand Nine: Synthesizing information and creating new knowledge - Emma Coonan
Strand Ten: The social dimension of information - Helen Webster
Afterword: ‘Ownership is a flawed concept’ - Katy Wrathall
Conclusion Appendix 1: A New Curriculum for Information Literacy (ANCIL): the curriculum Appendix 2: ANCIL Lesson Plan Appendix 3: ANCIL Institutional Audit: worksheet Appendix 4: ANCIL Institutional Audit: interview questions



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia