• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Rethinking Citizenship Education: A Curriculum for Participatory Democracy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Rethinking Citizenship Education: A Curriculum for Participatory Democracy

ISBN-13: 9781441156310 / Angielski / Miękka / 2012 / 232 str.

Tristan McCowan;Tristan McCowan
Rethinking Citizenship Education: A Curriculum for Participatory Democracy McCowan, Tristan 9781441156310 Continuum - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Rethinking Citizenship Education: A Curriculum for Participatory Democracy

ISBN-13: 9781441156310 / Angielski / Miękka / 2012 / 232 str.

Tristan McCowan;Tristan McCowan
cena 286,57 zł
(netto: 272,92 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 188,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Rethinking Citizenship Education presents a fundamental reassessment of the field. Drawing on empirical research, the book argues that attempting to transmit preconceived notions of citizenship through schools is both unviable and undesirable. The notion of 'curricular transposition' is introduced, a framework for understanding the changes undergone in the passage between the ideals of citizenship, the curricular programmes designed to achieve them, their implementation in practice and the effects on students. The 'leaps' between these different stages make the project of forming students in a mould of predefined citizenship highly problematic. Case studies are presented of contrasting initiatives in Brazil, a country with high levels of political marginalisation, but also significant experiences of participatory democracy. These studies indicate that effective citizenship education depends on a harmonisation or 'seamless enactment' of the stages outlined above. In contrast, provision in countries such as the UK and USA is characterised by disjunctures, showing insufficient involvement of teachers in programme design, and a lack of space for the construction of students' own political understandings. Some more promising directions for citizenship education are proposed, therefore, ones which acknowledge the significance of pedagogical relations and school democratisation, and allow students to develop as political agents in their own right.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Wydawca:
Continuum
Seria wydawnicza:
Continuum Studies in Educational Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781441156310
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000369253
Ilość stron:
232
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents
 
PART ONE: CURRENT TENSIONS IN CITIZENSHIP EDUCATION
1. Mapping citizenship
2. Tensions and disjunctures in citizenship education at the start of the 21st century
3. Paulo Freire v. Bernard Crick
4. Student participation: towards a prefigurative conception

PART TWO: UNDERSTANDING PROCESSES
5. A theory of curricular transposition
6. Three Brazilian experiences
7. Relating ends and means
8. Enactment at work

PART THREE: RESPONSES
9. Seamless enactment
10. The uncertain journey

References

McCowan, Tristan Tristan McCowan is program leader for the MA in Ed... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia