• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Retailing in Emerging Markets: A Policy and Strategy Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Retailing in Emerging Markets: A Policy and Strategy Perspective

ISBN-13: 9781138383180 / Angielski / Miękka / 2018 / 280 str.

Mukherjee, Malobi
Retailing in Emerging Markets: A Policy and Strategy Perspective Mukherjee, Malobi 9781138383180 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Retailing in Emerging Markets: A Policy and Strategy Perspective

ISBN-13: 9781138383180 / Angielski / Miękka / 2018 / 280 str.

Mukherjee, Malobi
cena 243,34 zł
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Retailing is changing extremely rapidly in the emerging economies, both as a driver of social and economic change, and a consequence of economic development and the rise of consumer societies. Changes that took many decades in Europe or North America are happening at a much greater speed in emerging markets, while regulations continue to be hotly contested in these markets, raising questions about appropriate business strategies for both globalising firms and local contenders. While much has been written about retail in emerging markets, the focus has been primarily on the nature of entry strategies for Western retail companies. This book seeks to capture the impact of both internal and external regulations on retail development and strategy in emerging markets. It provides a comprehensive and up-to-date assessment of the development of retailing in a wide range of emerging economies, and seeks to capture the interplay between both retail policy and retail strategy and the theoretical implications of this on retail development as a whole. This book will be of interest to academics, researchers and advanced students with an interest in retail development in emerging markets, international business/strategy and international marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Retailing
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in International Business and the World Ec
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138383180
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
280
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Introduction  2. Transformations in Thailand’s Retailing Landscape: Public policies, regulations, and strategies  3. Retail-Trade Public Policies and Initiatives in Malaysia  4. Retail Policy and Strategy in Indonesia  5. Retail Policy and Strategy in Vietnam  6. Food Retail Strategy and Policy in Brazil: Heterogeneous Retail Formats and Competition  7. Retail Strategy and Policy in Emerging Markets (Columbia)  8. Retail Strategy and Policy in Russia  9. Retail Policy and Strategy in China  10. Indian retailing: A policy and strategy perspective  11. Conclusion: public policy and retail strategy



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia