• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Retailing Strategy : Products & Customer Services Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Retailing Strategy : Products & Customer Services Perspective

ISBN-13: 9783330019539 / Angielski / Miękka / 2016 / 444 str.

Atul Kumar; Vinaydeep Brar
Retailing Strategy : Products & Customer Services Perspective Kumar, Atul; Brar, Vinaydeep 9783330019539 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Retailing Strategy : Products & Customer Services Perspective

ISBN-13: 9783330019539 / Angielski / Miękka / 2016 / 444 str.

Atul Kumar; Vinaydeep Brar
cena 403,06 zł
(netto: 383,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 403,06 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The purpose of this book is to furnish a conclusive picture of retailing strategies of products and customer services in the organised retail sector. Therefore, the book is multifarious and comprises the analysis of the various products & customer services and retailing strategies introduced by organised retail industry to comprehend the viewpoint of organised retailers. And to perceive the viewpoint of customers, an analysis of their buying behaviour, factors influencing their buying behaviour and satisfaction level with various products & customer services have been incorporated in this book. The book is rationalised for its multiple utilities and contributes knowledge & facts about the merchandise & customer services. The book aspires to reveal the retailing strategies determined by organised retailers. The book also delivers evidence about the dilemmas of customers along with some potential solutions. The book determines diverse components and customer services mandatory to persist the retailing industry. The book also assists in comprehending the retailing environment, retailing culture and the retail decision process. The potential readers of this book are research scholars.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783330019539
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
444
Wymiary:
15x22x2.6
Oprawa:
Miękka

Dr. Atul Kumar is an Associate Professor at Siddhant College of Engineering, Pune, India. His qualifications are MBA, MPhil (Mgmt.), PGDIB and PhD (Mgmt.). He has conference presentations & journal articles to his credit. He is a member of professional bodies i.e. AIMA, IDERC, MTC Global, MERC Global etc.

Kumar, Atul Atul Kumar is Oracle Identity Management consultan... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia