• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Retail and Marketing Channels (Rle Retailing and Distribution) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Retail and Marketing Channels (Rle Retailing and Distribution)

ISBN-13: 9780415754330 / Angielski / Miękka / 2014 / 352 str.

Srinivas K. Reddy; Luca Pellegrini
Retail and Marketing Channels (Rle Retailing and Distribution) Srinivas K. Reddy Luca Pellegrini 9780415754330 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Retail and Marketing Channels (Rle Retailing and Distribution)

ISBN-13: 9780415754330 / Angielski / Miękka / 2014 / 352 str.

Srinivas K. Reddy; Luca Pellegrini
cena 224,33 zł
(netto: 213,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Retailer's buying power has significantly increased in recent years as a result of a process of market concentration. As vertical relationships in marketing channels have strengthened their influence over the shape of the industry, the producer-distributor relationship has become more central to an understanding of both marketing practice and the conduct and performance of consumer goods industries. This comprehensive and detailed book covers the theory and practice of national and international retail and marketing channels. It provides a structural overview of the producer-distributor relationship as well as analyses of specific aspects of channel control and management. Finally, the book assesses the implications of new developments in the evolution of marketing channels. First published 1989.

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Reference > General
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Retailing and Distribution
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415754330
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000465365
Ilość stron:
352
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of tables.  List of figures.  Acknowledgements.  List of contributors.  Introduction.  Part 1. The structure of vertical relationships  1. Consumers’ behaviour and producer-distributor relationships in convenience goods markets Luca Pellegrini  2. Strategies to cope with retailer buying power Susan Segal-Horn and John McGee  3. Horizontal competition in retailing and the structure of manufacturer-retailer relationships John A. Dawson and Susan A. Shaw  4. Retail purchasing prices: theoretical and empirical viewpoints Roy Thurik, Vincent Dijk and Aad Kleijweg  5. Strategic interaction within a channel K. Sridhar Moorthy and Peter Fader  6. Impact of market characteristics on producer-distributor relationships Sudhir H. Kale  Part 2. Managing channel relationships  7. The wholesalers’ role in performing marketing functions: wholesaler versus manufacturer perceptions Bert Rosenbloom  8. Expectancy theory: a framework for analysing relationships between dependent yet autonomous channel members Elizabeth K. LaFleur, Danny R. Arnold and Garry D. Smith  9. Model of franchisor market penetration in an area of dominant influence Patrick J. Kaufmann and V. Kasturi Rangan  10. Multiple issue bargaining in marketing channels: an experimental test of Coleman's model Duangtip Tantiwong and Sunil Gupta  Part 3. Marketing channel evolution  11. Toward a strategic model of marketing channel evolution Marc Filser and Edward W. McLaughlin  12. From-home shopping: where is it leading? Eleanor G. May and Stephen A. Greyser  13. Cosumer store choice and retail competition A. Stewart Fotheringham  14. The impact of the charged balance of power from manufacturer to retailer in the UK packaged groceries market Leslie de Chernatony  15. Own labels: beliefs and reality Mark D. Uncles and Katrina Ellis  16. Department store concessions: strategic decisions and consumer reactions Peter J. McGoldrick

Srinivas Reddy, Luca Pellegrini



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia