• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Retail Power Plays: From Trading to Brand Leadership » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Retail Power Plays: From Trading to Brand Leadership

ISBN-13: 9780333685273 / Angielski / Twarda / 1997 / 280 str.

Andrew Wileman;Michael Jary
Retail Power Plays: From Trading to Brand Leadership Jary, Michael 9780333685273 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Retail Power Plays: From Trading to Brand Leadership

ISBN-13: 9780333685273 / Angielski / Twarda / 1997 / 280 str.

Andrew Wileman;Michael Jary
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

How can retail brand power be built and maintained? What are the implications of this for 'producer brands' like Coca-Cola? How will retailing look in the twenty-first century? This book sets out strategies and implementation programmes for building strong brands in retailing, to create competitive differentiation and superior financial returns. It begins with an analysis of how retail and 'own label' brands have leap-frogged traditional producer brands. The authors argue that this is changing the consumer goods industry. To meet these new challenges, the book sets out action plans and examines branding strategies in a number of different market sectors. It also uses analysis and case-studies from around the world, particularly the USA, Europe and Japan.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - Research
Social Science > Disease & Health Issues
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333685273
Rok wydania:
1997
Wydanie:
1997
Ilość stron:
280
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'How far can retailers go in developing and exploiting their own brands? According to a new book, the potential is already a reality in the UK.' - Stephen Foster, Analysis

THE GROWTH OF RETAIL POWER - Retail Value Chain Power and its Limits - Retail Brand Power: The Next Challenge - RETAIL BRAND STRATEGIES - Applying Core Marketing Concepts: Segmentation and Differentiation - Repertoire Retailers - Proximity Retailers - Category Killers - Grocery - Services - INVESTMENT IN BRAND VALUE - Store Brands and Private Label - The Supply Chain and Supplier Relationships - Direct Customer Relationships - Mass Marketing - The Four Pillars: Store, Range, Price and Services - Brand Integrity and a Brand Culture - FROM TRADING TO BRAND MANAGEMENT: MAKING THE CHANGE - Leadership: The Roles of the CEO and Senior Management - Developing the Change Programme - Brand Management in Place: Organisation, Skills, Processes, Systems - Problems and Conflicts - WIDER HORIZONS - Brand Growth: Push, Pull and Stretch - Making Retail Brands International - Retail Diversification - The Producer Perspective - LOOKING FORWARD - Retail Brands and Shareholder Value Creation - Retailing in the 21st Century: Global Retailers and Interactive Consumers - The Future for Retail Brand Power



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia