• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Retail Internationalization in Emerging Countries: The Positioning of Global Retail Brands in China » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Retail Internationalization in Emerging Countries: The Positioning of Global Retail Brands in China

ISBN-13: 9783834944917 / Angielski / Miękka / 2013 / 179 str.

Karin Pennemann
Retail Internationalization in Emerging Countries: The Positioning of Global Retail Brands in China Pennemann, Karin 9783834944917 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Retail Internationalization in Emerging Countries: The Positioning of Global Retail Brands in China

ISBN-13: 9783834944917 / Angielski / Miękka / 2013 / 179 str.

Karin Pennemann
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The increasing internationalization of retail companies can emerge in the international retail brand management, a research gap. In the course of development that retailers will realize as a brand that always emergent research needs. This study shows how internationally operating trading company deal with these challenges, special services at the international level. These advantages are inter alia from differences in culturally influenced patterns of perception. A consideration of these differences implies a customized branding, which promises to enhance the efficiency of brand effects.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Handel Und Internationales Marketing / Retailing and Interna
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783834944917
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2013
Ilość stron:
179
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.17
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Reciprocity between Retailer’s Corporate Image and Store Image.- The Effect of Perceived Brand Globalness on Retailer Brand Equity.- The Globalness Route: How Consumer and Brand Level Factors change the Route to Success.​

Dr. Karin Pennemann gained her doctoral degree at the Institute for Marketing and Retailing of Trier University. Her work was acknowledged by the American Marketing Association. She works in the strategy development department of a leading international company.

Retail firms have internationalized aggressively, first into developed countries and then into developing countries. Doing business in emerging countries offers growth opportunities, but also holds some uncertainties due to the lack of knowledge on whether international retailers can succeed with a global brand in business that was originally local. To expand on this issue, Karin Pennemann discusses successful positioning options for retail brands in the context of emerging countries and draws implications for retailers’ international brand management. Her research identifies the importance of perceived brand globalness, the underlying value creation process, and the relevance of cultural differences in international retail brand management.

 

Contents

·         Internationalization of Retail Firms in Emerging Countries 

·         Meaning, Importance, and Value Creation Process of Perceived Brand Globalness as a Retailer’s Tool for Success in Emerging Countries

·         International Retail Brand Management

 

Target Groups

·         Academics and students of business administration with a focus on international marketing and management 

·         Managers of retail and service firms, as well as international marketing managers

 

The Author

Dr. Karin Pennemann gained her doctoral degree at the Institute for Marketing and Retailing of Trier University. Her work was acknowledged by the American Marketing Association. She works in the strategy development department of a leading international company.

 

The Editors

The series Handel und Internationales Marketing/Retailing and International Marketing is edited by Prof. Dr. Bernhard Swoboda and Prof. Dr. Thomas Foscht. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia