• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Retail Electronic Banking Performance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Retail Electronic Banking Performance

ISBN-13: 9783845415727 / Angielski / Miękka / 2013 / 520 str.

David-West Olayinka
Retail Electronic Banking Performance David-West Olayinka 9783845415727 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Retail Electronic Banking Performance

ISBN-13: 9783845415727 / Angielski / Miękka / 2013 / 520 str.

David-West Olayinka
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The adoption of electronic self-service systems (SSTs), using information technology (IT) devices and channels, in banking (also known as electronic banking or e-banking) has evolved in the last decade. In Nigeria, these developments, driving the transformation to a cashless economy, are however fraught with problems ranging from incidents of fraud, empty automated teller machines (ATMs), the inability of the ATMs to dispense cash, and outright service unavailability. This book proposes service improvements following the measurement of consumer perceptions using the scale, EBQUAL represented by dimensions - acceptability, accessibility, competence, convenience, reliability, responsiveness, security/privacy, access to support, availability of support, and usability. The book concludes that even though Nigerian bank customers are desirous of participating in the cashless economy, issues of cash security and bank responsiveness are paramount. In addition to the EBQUAL scale for the measurement of e-banking quality, the service improvement proposals posited are also relevant to e-banking operators, bank customers and regulators for effective development, use, and evaluation.

The adoption of electronic self-service systems (SSTs), using information technology (IT) devices and channels, in banking (also known as electronic banking or e-banking) has evolved in the last decade. In Nigeria, these developments, driving the transformation to a cashless economy, are however fraught with problems ranging from incidents of fraud, empty automated teller machines (ATMs), the inability of the ATMs to dispense cash, and outright service unavailability. This book proposes service improvements following the measurement of consumer perceptions using the scale, EBQUAL represented by dimensions - acceptability, accessibility, competence, convenience, reliability, responsiveness, security/privacy, access to support, availability of support, and usability. The book concludes that even though Nigerian bank customers are desirous of participating in the cashless economy, issues of cash security and bank responsiveness are paramount. In addition to the EBQUAL scale for the measurement of e-banking quality, the service improvement proposals posited are also relevant to e-banking operators, bank customers and regulators for effective development, use, and evaluation.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783845415727
Rok wydania:
2013
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
520
Waga:
0.75 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Olayinka David-West is a member of the Lagos Business School (LBS) faculty where she leads information systems sessions. With a DBA from Manchester Business School, a Business Systems Analysis & Design MSc. from City University, London; and a BSc. in Computer Science from University of Lagos, Olayinka is passionate about demystifying IT.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia