• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Restoring Tourism Destinations in Crisis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Restoring Tourism Destinations in Crisis

ISBN-13: 9781865089119 / Angielski / Miękka / 2003 / 304 str.

David Beirman
Restoring Tourism Destinations in Crisis David Beirman 9781865089119 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Restoring Tourism Destinations in Crisis

ISBN-13: 9781865089119 / Angielski / Miękka / 2003 / 304 str.

David Beirman
cena 159,93
(netto: 152,31 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 158,59
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This is an outstanding book. It offers a comprehensive range of in-depth case studies that looks at past tourism crisis and analyzes the responses made. A must-read book for those in the industry, related associations and the various levels of government as they consider how to pro-actively deal with the potential for future crisis related to tourism.Perry Hobson, Head, School of Tourism and Hospitaliy Management, Southern Cross University and Editor-in-Chief Journal of Vacation Marketing.Tourism everywhere is vulnerable to changes in public perception. When news about an earthquake, a violent conflict or a contagious disease in a distant location hits the television, tourists cancel holidays.The September 11, 2001 terrorist attack against the USA impacted on airlines and tourist destinations worldwide, as did subsequent attacks on tourists. These events highlight the importance of destination crisis management for the global tourism industry. Experienced tourism marketer and trainer, David Beirman, has created a guide to crisis management for tourism operators and offices. He argues that managing public perception is critical to the recovery of a destination after a crisis, and that much depends on providing clear, frequently updated and accurate information. He provides detailed case studies of different types of crises from around the world, with analyses of the strengths and weaknesses of the approach taken by tourism managers.This is an invaluable reference for tourism managers anywhere in the world, and a useful resource for tourism students.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > General
Sports & Recreation > General
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781865089119
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
304
Wymiary:
20.8 x 14.1 x 2.01
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of tables

Acronyms

Acknowledgments

Preface

PART I OVERVIEW

1. Defining tourism destinations in crisis

2. Managing the recovery and restoration of destinations in crisis

PART II TERRORISM AND POLITICAL VIOLENCE

3. United States: September 11, 2001 terrorist attacks

The impact on American and global tourism

4. Egypt: Terrorist attacks against tourists, 1990-98

Restoring confidence in tourism

5. Israel: The Palestinian Uprising, 2000-02

The promotion of tourism during on-going crisis

6. Sri Lanka: Civil War 1995-2001

Marketing during a long-term crisis

7. Fiji: Political coups, 1987 and 2000

Post-crisis tourism recovery

PART III NATURAL DISASTER

8. Turkey: Izmit earthquake, 1999

Rebuilding the tourist industry

PART IV EPIDEMIC

9. Britain: Foot and Mouth disease, 2001

Restoring confidence through information dissemination

David Beirman has been involved in the tourism industry for many years, and is the founding Chair of the Eastern Mediterranean Tourism Association (Australia), as well as a board member of the Association of National Tourist Office Representatives (ANTOR).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia