Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Restorative Literacies: Creating a Community of Care in Schools » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Restorative Literacies: Creating a Community of Care in Schools
ISBN-13
: 9780807765203 / Angielski / Miękka / 2021 / 144 str.
Deborah L. Wolter
;
H. Richard Milner IV
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Restorative Literacies: Creating a Community of Care in Schools
ISBN-13
: 9780807765203 / Angielski / Miękka / 2021 / 144 str.
Deborah L. Wolter
;
H. Richard Milner IV
cena
126,51
(netto: 120,49 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 120,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines
>
Literacy
Education
>
Teaching - Subjects - Language Arts
Education
>
Language Experience Approach
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
Language and Literacy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807765203
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000257171
Ilość stron:
144
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.1 x 14.99 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents
Foreword H. Richard Milner IV vii
Preface: Everyone Has a Story ix
Whose Stories Get Told? x
Chapter Overview xi
Acknowledgments xv
1. What Are Restorative Literacies? 1
Response, Repair, and Restoration 2
How Restorative Justice Informs Restorative Literacies 3
Considering the Community 4
Relationships Among Identity, Behavior, and Literacies 5
Humanity, Justice, and a Natural Sense of Curiosity 7
Children’s Rights to Read 8
Relationships Among Responsive Teaching, Sustainability, and Restorative Practices 10
Restorative Literacies 13
2. Noticing the Language of Stories 15
Noticing the Language of Stories 16
Hearing the Language of Silence 19
Watching for Deficit Language 21
Hearing the Language of Race 22
Listening to Goals Instead of Systems 24
3. Compassionate Listening 28
Active Listening and Observing 29
Multiple Lenses 32
Developing Relationships 36
Trauma-Informed Listening 37
Responding to Difficult Behavior 38
Upholding Voices 40
4. Thinking About Literacies 42
Defining Literacies 43
Expanding the Literary Canon 45
Minding Gaps Between Reading Processes and Reading Instruction 50
Literacies in Context 56
5. Restoring Relationships 58
Testing and Vulnerability 59
Fostering Love of Literacies 60
Literacies in Communities and Schools 61
Access, Library Culture, and Diversity 62
Motivation and Engagement 65
Fostering Choice in Reading 67
Scaffolding Strategic Reading 71
Time and Space for Voluminous Reading 72
6. Repairing Harm 74
Dismantling Labels and Categories 75
Groups and Circles 78
Characters in a Restorative Circle 82
Restorative Circles With Multiple Lenses 83
Restorative Circles on Disciplinary Literacy 84
Strategic Reading in Restorative Circles 86
Thoughtfully Choosing and Abandoning Books 87
7. Strengthening Learning With Agency 89
Deeper Inclusion 91
Inquiry and Equity 92
Active Learning and Agency 95
8. Developing Leadership and Sustainability 98
Defining Leadership 99
Toward Sharing Power 101
Opportunities for Developing Leadership 102
A New Collaboration 104
9. Recognizing Literacies and Identities 108
Uncovering Identities 109
Decentering Whiteness 111
Toxic Positivity 115
Fostering Readers’ Identities 116
Conclusion: Restorative Literacies and Restorative Care 118
Stories of Humanity 119
References 122
Index 135
About the Author 144
Udostępnij
Czytaj nas na: