• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Response to Intervention and the Teaching Profession » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Response to Intervention and the Teaching Profession

ISBN-13: 9783844320497 / Angielski / Miękka / 2011 / 92 str.

Joshua Nadeau
Response to Intervention and the Teaching Profession Joshua Nadeau 9783844320497 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Response to Intervention and the Teaching Profession

ISBN-13: 9783844320497 / Angielski / Miękka / 2011 / 92 str.

Joshua Nadeau
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A review of attempts at large-scale educational reform implementation reveals that successful change is quite rare. To date, while much is known about teacher self-efficacy and high-quality professional development, there remains a disconnect when attempting to achieve observable changes in teacher behaviors. The current study analyzed teachers' responses to various questions about their beliefs regarding, perceptions of competency within, and estimated observational frequency of, critical components constituting the PS/RtI model. This model represents an evidence-based framework for making data- based instructional decisions, as well as for maximizing dwindling school resources. With far-reaching ramifications for instruction, professional development, and student eligibility decisions, this study is a must-have for teachers, staff trainers, school psychologists, and others involved in educational policy reform.

A review of attempts at large-scale educational reform implementation reveals that successful change is quite rare. To date, while much is known about teacher self-efficacy and high-quality professional development, there remains a disconnect when attempting to achieve observable changes in teacher behaviors. The current study analyzed teachers responses to various questions about their beliefs regarding, perceptions of competency within, and estimated observational frequency of, critical components constituting the PS/RtI model. This model represents an evidence-based framework for making data- based instructional decisions, as well as for maximizing dwindling school resources. With far-reaching ramifications for instruction, professional development, and student eligibility decisions, this study is a must-have for teachers, staff trainers, school psychologists, and others involved in educational policy reform.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Administration - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783844320497
Rok wydania:
2011
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
92
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Josh Nadeau is a doctoral candidate in School Psychology at the University of South Florida, with research and applied experience in systems change, pediatric school psychology, and school-based mental health. Josh has worked on a statewide RtI Implementation Team, and as a Psychology Resident on multidisciplinary healthcare teams.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia