• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Response: The Complete Guide to Profitable Direct Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Response: The Complete Guide to Profitable Direct Marketing

ISBN-13: 9780195158694 / Angielski / Twarda / 2002 / 384 str.

Lois K. Geller; Seth Godin; Seth Godin
Response: The Complete Guide to Profitable Direct Marketing Geller, Lois K. 9780195158694 Oxford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Response: The Complete Guide to Profitable Direct Marketing

ISBN-13: 9780195158694 / Angielski / Twarda / 2002 / 384 str.

Lois K. Geller; Seth Godin; Seth Godin
cena 121,55 zł
(netto: 115,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 116,62 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Marketing experts know that Direct Marketing is the single most effective way to sell products and services. It is the only form of marketing that is testable, trackable, and, when done the right way, always profitable.
Lois K. Geller, a leading Direct Marketing expert, updates her classic book to include the latest tips and techniques, plus expanded coverage of Direct Marketing in the age of the Internet. The new Revised Edition of Response offers all marketers, in any size company, a strategy for creating and sustaining a profitable Direct Marketing program--both on- and off-line. Leading the reader through this program of planning, budgeting, forecasting, testing, building lists, choosing suppliers, selling overseas, and developing loyal customers, Geller explains how to create profitable direct mail packages, print ads, television and radio commercials, inbound and outbound telemarketing programs, and more. Plus, she shows how all of these strategies can be applied to Internet direct marketing, including loyalty programs, online catalogs, fulfillment and customer service, and more.
With scores of up-to-date examples drawn from companies large and small, including Ford Motor Company, American Express, and 1-800-Flowers, plus an updated glossary and resource guide, this Revised Edition of Response will be the authoritative source for Direct Marketing strategies and techniques.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Direct
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Oxford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195158694
Rok wydania:
2002
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
384
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
24.59 x 15.6 x 3.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

"What's so unique about Response is that it brings direct marketing to life—it offers insider information and only could have been written by someone who has tremendous knowledge and depth of experience. Lois has done a superb job!" —Murray Miller, Senior Advisor to the President and COO, American Express Company

Lois K. Geller is president of Mason & Geller Direct Marketing in New York City and counts leading corporations, small businesses, and entrepreneurs from around the world among her clients. She teaches Direct Marketing at New York University and is the winner of a gold ECHO Award, eight Andy Awards, and several gold CDMA RSVP Awards. Seth Godin is author of Permission Marketing and Unleashing the Idea Virus.

Geller, Lois K. Lois K. Geller is president of Mason & Geller Dire... więcej >
Godin, Seth Seth Godin is the author of eighteen international... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia